Translate

pátek 20. února 2015

Kulaťáčky

Jako vánoční dárek jsem pro synovce vyráběla kulatý polštářek. Společnými silami jsme vymysleli, že bude fialovo-černý s bublinkovým prošíváním. Polštářek se vydařil, synovec byl moc spokojený a mně se polštářek tak zalíbil, že jsem se rozhodla vyrobit další dva do svého obchůdku na Fleru.

Látky jsou opět ručně barvené reaktivními barvami Procion MX Dye fialovou a oranžovou. Sendvič je prošitý nití v trochu jiném odstínu, než je barva látky, aby prošití více vyniklo. U fialového je nit světlejší, u oranžového trochu tmavší. Zadní strana je černá a je tam skrytý zip. U kulatých polštářků by se ani nedalo udělat obálkové uzavírání, protože by se polštářek díky výplni "rozjel" a rozhodně by přišel o kulatý tvar.
Průměr těchto dvou polštářků je cca 43 cm (měřený povlak bez výplně).





Hezký den
Jana

4 komentáře:

  1. Krása, na to Vaše quiltování je radost se dívat. Jediný problém s těmi polštářky mám - nemůžu se ani zas nic rozhodnout, který se mi líbí víc :)

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuju. Mně se líbí víc ten fialový:)

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherné - já miluji oranžovou, takže volba je jasná:-))

    OdpovědětVymazat