Translate

úterý 29. června 2021

On-line kurz šití sedáků a strojových aplikací

 Od konce května běží v uzavřené facebookové skupině on-line kurz šití sedáků a strojových aplikací. Každý týden jsem vkládala podrobná videa s postupy, fotky a šablony. A to všechno teď ve skupině najdete. Budete mít výhodu, že už nebudete muset čekat celý týden na další část kurzu, máte to teď všechno pěkně pohromadě. Hodiny videí, šablony 1 : 1 v PDF (stačí vytisknout na domácí tiskárně) a moji přítomnost. Původně jsem plánovala, že se aktivně budu účastnit jen 4 týdny, jenže pak jsem zjistila, že materiálu je tolik, že by účastnice musely jen šít a šít aby všechno zvládly během této doby. Uznala jsem, že to není úplně reálné, proto jsem se nakonec rozhodla, že 

  1. skupinu nechám v provozu a nebudu ji uzavírat za půl roku, jak jsem původně plánovala (neručím ale za Facebook, takže doživotní přístup negarantuju😉)
  2. ve skupině budu přítomná i nadále, takže když budete potřebovat se zeptat na něco, co je obsahem kurzu, můžete klidně za půl roku. 

A co v kurzu najdete? 

  • videonávody na šití sedáku se všemi detaily - tak jak to prostě dělám já
  • videonávody na strojové aplikace, různé typy šití, na co si dávat pozor, jak postupovat - aplikace klasické i reverzní
  • videonávod na strojové trapunto
  • šablony a podrobné postupy na všechny sedáky, co vidíte na fotce
  • a také návod na jednoduché ale efektní barvení látky, kterou vidíte na duhovém a tyrkysovém sedáku. 
Videonávody jsou opravdu podrobné, máte k dispozici hodiny videí. Tvořila jsem je tak, aby byly pochopitelné i pro toho, kdo nikdy nic podobného netvořil. 

Podrobně jsem kurz popisovala v tomto příspěvku. Tam najdete vše ostatní a pokud vás zajímá ještě něco dalšího, co jste nenašli ani tam ani zde, tak stačí napsat na info@janadohnalova.cz a zeptat se mě. 

Tak jdete do toho? 

Zde je přihláška - stačí ji vyplnit, odeslat a v e-mailu hned najdete pokyny ke kurzu a také spotřebu materiálu. 




Těším se na vás a přeji všem krásný den

Jana



2 komentáře:

  1. tak jsem přihlášení prošvihla... teda prošvihlji můj nefunkční počítač

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud byste měla ještě zájem, můžu Vás tam ještě pustit. Napište mi prosím na info@janadohnalova.cz a domluvíme se.

      Vymazat