Translate

čtvrtek 17. března 2022

Polštáře s quiltovaným srdcem

Zase jsem tu se svým oblíbeným volným quiltováním. Jak taky jinak u mě, že? Opět jsem vzala čistě bílou látku, kterou jsem ozdobila motivy srdce a vyplnila volným quiltováním v červené a bílé barvě. Kromě toho jsem také využila strojové trapunto. 

Jak volné quiltování tak i strojové trapunto se můžete naučit v online kurzu volného quiltování, který bude trvat 4 týdny a začíná 4. dubna 2022. Všechny informace o kurzu se dozvíte zde v tomto článku, kde najdete i přihlášku. 

A jestli vás zaujaly motivy srdcí, pak se koukněte do facebookové skupiny Quiltování, patchwork a jiné textilní tvoření, kde si můžete stáhnout šablony a využít je třeba na aplikace, nebo jiným způsobem, který vás napadne. Cesta ke skupině vede tudy

Vím, že motiv srdíček by byl mnohem aktuálnější před měsícem, kdy mnozí slavili svátek sv. Valentýna. Upřímně řečeno jsem je začala dělat někdy v lednu, ale rozhodně to nemělo nic společného se svatým Valentýnem. Prostě na mě přišla chuť udělat nějaké srdce, i když to pro mě není úplně typický motiv. Ale časy se mění, lidé taky a tak i já měním svou práci, své oblíbené motivy, líbí se mi a oslovuje mě trochu něco jiného než dříve. Je to vývoj a nikdo z nás se mu nevyhne. Alespoň jsem o tom přesvědčená. Protože zůstat stále na stejném místě, se stejnými názory, se stejným přístupem k věcem okolo nás, to není úplně optimální. Člověk by měl sbírat zkušenosti, vyvíjet se a hlavně moudřet. Tak teď mě ještě čeká změna v tom, abych polštáře, které jsem začala v lednu, dokončila dříve než v březnu :) 

A abych nezapomněla, zadní strana polštáře je samozřejmě z ručně barvené látky. Konečně se mi podařilo objevit krásnou červenou, která je opravdu červená bez nádechu do růžové nebo oranžové. A hned jsem ji musela využít. 






rás

Krásný den všem

Jana

5 komentářů: