Translate

pondělí 28. března 2016

Festival textilu a quiltu Praha - Dubeč

Asi před týdnem jsem obdržela nečekané pozvání k účasti na Festivalu textilu a quiltu v Praze - Dubči, který se koná od 1. do 3. dubna. Vše se domluvilo po telefonu a já vlastně ani přesně nevím, jak bude moje účast na výstavě vypadat. Ale přislíbila jsem, že se tam budu vyskytovat celé 3 dny, že přivezu své věci, které momentálně mám a také stroj, abych mohla předvést volné quiltování na stroji. Současně by tam měl být i rám, aby návštěvnice viděly oba způsoby.

Festival se koná ve stejné době jako PPM - Prague Patchwork Meeting a mezi oběma akcemi by měl jezdit autobus. Můžete tedy pohodlně spojit návštěvu obou akcí .

Pokud by se někdo se mnou chtěl setkat osobně nebo se naživo podívat na pár mých věcí, máte možnost. Jen neslibuji, že tam budu non-stop. Ráda bych si také odběhla a shlédla PPM.


Těším se na setkání a pokud tam budu nějak rozpoznatelná, klidně se ke mně hlaste.
Jana

4 komentáře:

  1. Už se na Vás těším Jana Jandejsková Bellus s.r.o.

    OdpovědětVymazat
  2. Určitě bude u Tebe stále fronta, protože bude co obdivovat....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty optimistko! Abych vůbec někoho zajímala! Lepší je nic neočekávat a nechat se překvapit. Tak uvidíme.

      Vymazat