Translate

úterý 29. března 2016

Obal na mobil

I když se stále vyhýbám tzv. chytrým telefonům a vystačím si se svým starověkým tlačítkovým, nevyhnula jsem se přání ušít pouzdro na tento nový mobilní telefon. Zákaznici se líbila taštička s bublinkovým prošitím a přála si ve stejném vzoru a barevnosti pouzdro na mobil. Jen prošití chtěla dvoubarevné a na jedné straně pouzdra ještě kapsičku na zip. 
Díky tomuto přání vzniklo toto pouzdro a samotné se mi docela líbilo. Jen si nejsem jistá velikostí obalu, protože jsem neměla možnost ho prakticky vyzkoušet. Ale snad bude sedět.  
Kdyby vás zajímal návod na ušití takového obalu (bez kapsičky), najdete ho zde u Marty







Hezký den
Jana

8 komentářů:

  1. nádherné ... a zasa krásne bublinky, ktoré som stále nevyskúšala, už sa hanbím :)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc krásný bublinkový obal, potřebuji takový na MAX mobil rozměrů 17x9 cm. Šlo by to ušít? Díky Lada

    OdpovědětVymazat
  3. Dobrý den, i já mám na Vás prosbičku, pro svoji maminku tento typ pouzdra už sháním strašně dlouho, bohužel po marných pokusech ze mě švadlena nebude. Lze si v rozměrech 8x13,5 cm v tmavých barvách objednat, případně jak bych se s Vámi mohla jinak spojit a domluvit?? Díky Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Napište mi prosím na e-mail uvedený pod záložkou Kontakt. Děkuji.

      Vymazat
  4. Dobrý den, mám nově Iphone SE, ale trápí mě, že na tyto mobily nevyrábí pořádné kryty, tudíž ho člověk nemůže hodit do batohu mezi ostatní věci,jako například klíče. Moc se mi líbí tato Vaše kapsa, mohla bych se zeptat, zda je ještě vyrábíte a jaká je jejich cena? předem velmi děkuji. :)) Kamča.

    OdpovědětVymazat