Translate

pondělí 24. dubna 2017

Sada taštiček v zeleno-modré kombinaci

Nedávno jsem šila na přání sedák v kombinaci tmavomodrá - jarní zelená a dostala jsem chuť ještě tuto kombinaci neopouštět a vytvořit z ní něco dalšího. Díky tomu vznikla sada tří taštiček. Dvě menší a jedna větší s odšitými rohy a zpevněným dnem. A abych nezapomněla, jsou opět šité z mých ručně barvených látek.







Nitě jsem tentokrát použila zcela obyčejné, a to Belfil-S. Jsou to PES nitě na běžné šití, ale protože je mám doma v různých barvách v návinu 1000 m, často po nich sáhnu, když jdu quiltovat. Mám totiž jejich dobrý zdroj v Brně a výběr barev je bohatý. Bohužel jsem zatím nikde po ruce nenašla dodavatele quiltovacích nití, kam bych mohla zajít s látkou v ruce a vybrat si vhodnou nit. Uvítala bych třeba někoho, kdo prodává Madeiru. Ta nebyla špatná a jak už jsem psala, cenově je proti jiným quiltovacím nitím i PES nitím (třeba Gütermann nebo Mettler) velice výhodná. Použila jsem ji na quiltování této taštičky.

A zde je jedna speciální fotka. Vznikla do další akce v klubu Růžový panter. Tentokrát jsme fotili výrobky tak, aby fotka představovala nějakou knihu. Ze všech fotografií pak vznikl blog, který vyšel u příležitosti Světového dne knihy a můžete se do něj podívat zde. A také samozřejmě můžete zkusit uhodnout, o jakou knihu (nebo drama) se jedná.


Hezký večer
Jana

6 komentářů:

  1. Very nice handbags turned out. Stitch is gorgeous, just perfect! I also love Madeira. I buy a coil of 1000 meters number 120. Recently I bought a large coil 2500 m, but number 125. Do you think this is not a very fine thread?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Thank you. I used this one https://www.naehpark.com/naehgarne/baumwollgarn/madeira-cotona-no-50-1000m.html. It is Premiu Quilting Thread, 100 % cotton. I would prefere if it was a bit thicker.

      Vymazat
  2. Nevím,jestli pomůžu....webové stránky :šicí stroj.cz -jsou to stránky firmy Haišman a mají zastoupení u nás v celém sortimentu Madeira nití

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. U nich jsem kupovala tu Madeiru v Praze na PPM. Ale zase je to e-shop a člověk si to nemůže přiložit k látce, ke které zrovna nit ladí. Chtělo by to prostě něco po ruce. Jsem skromná, stačilo by mi Brno. :)

      Vymazat
  3. električka zvaná túžba....to ma napadlo :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A je to ono. :) V češtině je Tramvaj do stanice Touha.

      Vymazat