Translate

pátek 22. března 2019

Polštářky a varianty vzoru z občasníku

Ve včerejším článku o běhounu a prostírání jsem zapomněla na jednu věc. Zapomněla jsem do článku přidat různé varianty, které jsem si dělala v počítači. Vzor se dá totiž báječně použít třeba na deku a podle volby barev bude každá jiná. A když už jsem se s tím párala (a trvalo mi to docela dlouho, protože zatím moc nevládnu žádným grafickým programem), tak si to nechci nechat schované v šuplíku a chci vám to ukázat. A abych už vyčerpala všechny varianty tohoto vzoru, přidám i polštáře, na kterých jsem použila tentýž vzor, jen ve větší velikosti než na běhounu a na prostírkách. A co je důležité, šila jsem je tak, aby je zvládl i ten, kdo neovládá volné quiltování. 
Samozřejmě můžete využít své quiltovací schopnosti a šít je stejně jako běhoun či prostírky, ale ne všichni volné quiltování zvládají a chtěla jsem, aby i oni měli hezkou variantu. Polštáře jsou tedy šité klasicky s patkou a podavačem. Abych úplně nekecala, jeden jsem pak už obšívala kolem vzoru volným quiltem, protože je to pro mě pohodlnější. Ale jeden jsem si poctivě ušila s patkou pro rovné šití, abych dokázala, že to tak skutečně jde. Pokud vás zaujaly a chcete si je ušít, najdete fotonávod a mnohé další v druhém čísle mého občasníku.







A taky v návodu najdete řešení zadní strany povlaku na polštář na zip.




A teď už k těm variantám. Když motiv pojmete jako patchworkový blok a pěkně je naskládáte vedle sebe, máte nespočet možností, jak si s nimi hrát. Zde je jen pár z nich. 





Doufám, že pro vás některý z návrhů bude zajímavou inspirací. 

Hezký den
Jana


Žádné komentáře:

Okomentovat