Translate

čtvrtek 30. května 2019

Prostírání s přírodními motivy

Venku se všechno pěkně zelená a díky dešťům a ne moc vysokým teplotám si příroda zachovává svou svěžest a krásné jarní barvy. Mám takové jaro moc ráda, daleko raději než rychlý přechod do letních veder. A taky si ho užívám, ať na zahradě nebo na procházkách.
Jaro a příroda vtrhly také do mé tvorby a inspirovaly mě k vytvoření tří druhů prostírání. Základem je bílý podklad, na něm quiltování barevnou nití vzorem meandrů a uprostřed nějaký ten list.

Dále čekají na použití linoryty se stejnými motivy, zatím kolem nich ale jen chodím a koukám na ně s nadějí, že až je natřu barvou a otisknu, tak budou stále pěkné, jak mi připadají teď. Otiskem se projeví všechny nepřesnosti a všechna místa, kde mi ujela ruka někam, kam neměla. Tak snad jich nebude příliš moc.

Nejdříve jsem tedy sáhla po jistotě, pro quiltování a příští týden doufám spatří světlo světa polštáře s mými otisky. Jsem na to fakt moc zvědavá. A ty budou bez quiltu.

A abych nezapomněla, to lemování je samozřejmě z ručně barvených látek. Jak jinak.










Hezký den všem
Jana

6 komentářů:

  1. Prekrásna páca ... obdivujem a skláňam sa ... L.

    OdpovědětVymazat
  2. nádhera až se tají dech. Gratuluji a skoro závidím takové šikovné ruce. Pěkný den.

    OdpovědětVymazat
  3. Teda, Jani, na takovou krásu bych si hrnek nepoložila... Ale pověsila bych si ji jako obrázek :-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak já bych si na to asi taky hrnek nedala, ale když se to položí někam do ineriéru jako dekorace, tak to bude pěkné. A i pověsit by se to dalo. Děkuju. :)

      Vymazat