Translate

čtvrtek 12. září 2019

Psaníčko z občasníku Léto 2019

Je za námi začátek nového školního roku, probíhá velká úroda rajčat, rostou houby a je prostě spousta věcí, které mě stále odvádějí jinam. Teď už jsem se ale fakt rozhodla, že musím na blog přidat další článek, ve kterém vám chci nejen blíže představit, ale také ukázat další možnosti, jak ušít psaníčko z Janina občasníku, léto 2019.

V občasníku najdete toto psaníčko.


Původně jsem vůbec nechtěla dělat růžové. Chtěla jsem zelenomodré. Zelenomodré látky byly, ale nebyl k tomu vhodný zip a v kombinaci s černou jsem tuto barevnou variantu nechtěla. Sáhla jsem tedy po růžových barvách a tu sladkost růžové jsem trochu potlačila černou.
A zadní strana psaníčka je taková.


Zelenomodrá varianta mi ale stále ležela v hlavě, takže jsem se rozhodla, že ji musím udělat.


Tentokrát jsem k psaníčku přidala i poutko, které je šité stejným způsobem, jako poutko u psaníčka z občasníku Jaro 2019. Psaníčko z minulého občasníku najdete zde a pokud jste ještě neviděli jarní občasník, tak ten je zde.

Zadní stranu jsem opět udělala jednobarevnou a zvolila jsem pro ni jednoduché prošívání trojúhelníky.


A na závěr úplně jiná varianta. Při šití růžového psaníčka jsem si vzpomněla na látky s motivy růží, které jsem si pořizovala na dvě deky. Tedy původně jen na jednu, ale vznikly dvě. První deka ještě z doby, kdy jsem s volným quiltováním jen lehce laškovala, je k nahlédnutí zde. A protože jsem na deku spotřebovala jen malé množství látek a hodně mi jich zbylo, přišla další deka také s růžemi, tentokrát už proquiltovaná. Na mě dost velká romantika, ale to byla i ta první. A protože mi stále dost látek s růžemi zbylo, napadlo mě, že z nich udělám další variantu psaníčka. Takže zde je jedna verze pro romantičky.





Jak vidíte, můžete z jednoho návodu vytvořit nespočet variant a každá bude něčím zajímavá. A vůbec nejste limitovaní jednou barvou, protože i různorodé látky sjednotíte vhodně zvolenou barvou prošití, zipu a paspulky.
V občasníku najdete podrobný fotonávod, podle kterého si kabelku bez problémů ušijete. Pokud by se přece jen nějaké problémy vyskytly, tak se můžete zeptat na radu ve facebookové skupině, kterou jsem založila jako podpůrnou skupinu pro ty, kdo si občasník zakoupili. A že nevíte kde ho koupit? No přeci zde! :-)

Přeji všem krásný den a už se těším na vaše varianty. Zatím vznikají varianty psaníčka z minulého občasníku, tak časem snad přijde na řadu i toto.
Jana

Žádné komentáře:

Okomentovat