Translate

pondělí 24. února 2020

Polštář s koněm

Občas si odskočím k něčemu, na co u mě nejste úplně zvyklí. Ani já ne. Tentokrát to byla hlava koně, která se měla vyskytovat na polštáři. Úplně se mi do toho nechtělo, protože jsem nikdy nic takového nedělala a přece jen se cítím jistější spíše v oblasti abstrakce, ale protože jsem to slíbila, rozhodla jsem se vystoupit ze své komfortní zóny a pustit se do díla.
Našla jsem si nějaké fotky koní a zkusila si namalovat základní tvar hlavy. Musela jsem to zkoušet vícekrát, protože ne vše se mi hned povedlo a jeden z výtvorů dokonce vypadá jako koza se závojem. Určitě byste ho rádi viděli, ale fakt ho ukazovat nebudu. Nakonec se mi přece jen podařilo nějaký návrh vytvořit a po jeho schválení jsem se mohla pustit do šití. Pak už to bylo jednoduché. Jen obtáhnout černou nití tvary, které budou tmavé, vymalovat metalickou černou barvou a zbytek proquiltovat bílou nití. Sice jsem měla představu, že quiltování bude úplně jiné, ale nakonec si tvar hlavy řekla sám, co by se k němu hodilo. Tak jsem se jím nechala prostě a jednoduše vést.

Bohužel jsem nějak zapomněla udělat více fotek z různých úhlů, ale to hlavní je na těch fotkách, které mám k dispozici, vidět. Podklad je skutečně bílý, i když se to podle druhé fotky nemusí zdát. Jen se mi prostě nepovedlo vyfotit bílou tak, aby byla bílá.  A nakonec přikládám jednu fotku s detailem quiltování.





Krásný den všem
Jana

Žádné komentáře:

Okomentovat