Translate

pátek 20. listopadu 2020

Taštičky, tentokrát v hnědé barvě

 Nevím, čím to je, ale začala jsem více sahat po hnědých a béžových tónech. I když možná vím. Asi za to může podzim. Miluju podzim. Mnozí toto období nemají rádi, ale já ráda sleduju změnu barev, mlhy nad krajinou, těším se z okamžiků, kdy vykoukne slunce, aby se pak zase na dlouhé dny schovalo za mraky. Podzim a jaro jsou má nejoblíbenější roční období. Fascinuje mě ten postupný přerod. Na jaře sleduji rozkvétání a zelenání stromů a přírody obecně, na podzim zase ukončení tohoto cyklu, aby na jaře mohl začít znovu. 

Obraz, který jsem vám ukazovala v minulém článku, byl poněkud jarní, ale nosila jsem ho už v hlavě delší dobu a ta představa musela ven bez ohledu na roční období. Teď jsem už ale přeladila své pocity na aktuální roční dobu a projevuje se to i na použitých barvách. Navíc jsem si uvědomila, že ve své nabídce nemám mnoho zboží v těchto barvách a přece jen jsou hnědá a béžová v našich končinách barvy velmi oblíbené . 

Pro sadu taštiček jsem vybrala jednoduchý vzor bublinek, který jsem si jen zkomplikovala tím, že jsem prázdný prostor mezi nimi vyplňovala nití. Proč to dělat jednoduše, když to jde složitě, že? Ale zase jsem díky tomu dostala pěkně barevné plochy, na kterých právě vynikne kombinace různých barev. 

Druhá taštička je hnědozelená s odšitým dnem a uvnitř s jemně zelenou podšívkou. 

A na té poslední taštičce jsem stejně neodolala trochu zářivější barvě, jen jsem ji strčila do podšívky. Takže z vnějšku hnědá, ale uvnitř je krásná jarní zelená barva. 

A tvořím nový občasník, do kterého se také promítne mé momentální naladění na hnědou barvu. Ale určitě se nebude týkat všech výrobků, které tam najdete. To se nemusíte bát. Už se na něj těšíte? Já rozhodně. Jen to bude ještě chvilku trvat, protože mám sice hlavu plnou nápadů, ale ta realizace nějaký čas zabere. 









 A kdyby vás zajímal vzor na druhé taštičce, tak se v podstatě jedná o mírně modifikovaný vzor, který jsem vám ukazovala v tomto videu. 


A v tomto článku pak najdete nákresy různých možností, jak můžete tento vzor jednoduše upravit. 

Krásný den všem
Jana

Žádné komentáře:

Okomentovat