Translate

čtvrtek 20. května 2021

Návod na art quilt pro časopis Korálki

Před časem jsem byla oslovena, zda bych nevytvořila výrobek s návodem pro časopis Korálki. Je to sice časopis, kde se především korálkuje, jak ostatně napovídá sám název časopisu, ale myslím si, že každý, kdo tvoří, se většinou zajímá o tvoření obecně. Třeba tedy korálkářky rády nahlédnou i do textilní oblasti. Ale abych tedy nebyla úplně mimo (myslím tím mimo téma časopisu), zapracovala jsem do quiltu nalepovací korálky Swarowski. 

Tématem celého čísla, pro který jsem quilt vyráběla, je "Jak si řeka zpívá" a od tohoto tématu se odvíjí i barevnost. Najdete v něm především modrou, tyrkysovou a zelenou barvu. 




Protože jsem nepočítala s příliš zkušenými textilními tvůrci (vzhledem k zaměření časopisu), zvolila jsem jednodušší quilt, který by měl podle návodu zvládnout i ten, kdo se s art quiltem dosud nepotkal, ale potkal se už se šicím strojem.  Takže ano, znalosti práce se šicím strojem jsou potřebné, všechno ostatní se dozvíte v návodu, který jsem se snažila podrobně rozepsat. Pokud mé návody neznáte, podívejte se třeba sem, kde je návod na kosmetickou taštičku. Ve stejném duchu píšu návody i do svého časopisu Janin občasník, který už má pět čísel a na všechna můžete kouknout zde. No a návod v časopise Korálki je také podrobný a doplněný fotografiemi, aby bylo vše jasné. 

Obrázek není velký, je asi o malinko větší než A4, takže bude i rychle hotový a budete mít tedy rychlou ozdobu na zeď. 

Kde časopis dostanete? Měli byste ho najít v obchodech s časopisy. A zde je alespoň náhled

A pokud vás šití baví, určitě se podívejte na Kurz šití sedáků a strojových aplikací, který poběží od 31. května 2021 online a během 4 týdnů se v něm určitě naučíte spoustu věcí. A já vám budu průvodkyní. 


A tady je ještě pár detailů obrazu pro lepší představu. 






Krásný den všem
Jana



2 komentáře:

  1. Jani krásé dílko, materiál je barvený?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Ano, ta zelenomodrá je ručně barvená látka. Já už většinou ani jiné než ručně barvené nepoužívám.

      Vymazat