Translate

středa 13. října 2021

Sedák, který jsem chystala pro kurz sedáků a aplikací

 V tomto roce muselo hodně lidí změnit svoji práci nebo ji alespoň nějakým způsobem obměnit. Ani mně se to nevyhnulo. Nedílnou součástí mé práce je vedle tvoření také pořádání kurzů. Dosud to byly kurzy živé, tzn. jezdila jsem různě po republice a učila tam, kde se naskytlo vhodné místo či zájem. Po pár letech na mě ale dolehla z toho víkendového cestování únava a ponechala jsem si víceméně dvě místa, kde jsem kurzy organizovala. Brno, ke kterému mám přátelský vztah a je nedaleko místa, kde žiju. A tím druhým místem byly Zahrádky u Jindřichova Hradce, protože tam se zase scházel milý kolektiv žen v příjemném prostředí. I tato dvě poslední místa jsem v letošním roce prozatím opustila a vydala jsem se vstříc online světu. 

Díky tomu máte v současné době k dispozici 3 online kurzy. 2 jsou přístupné hned, a to kurz šití sedáků a strojových aplikací a kurz barvení látek. Jeden kurz je před námi. Je to kurz volného quiltování, který začíná 1. listopadu. Rozdíl oproti předchozí dvěma kurzům je v tom, že přihlašování do něj končí 31. října a pak společně budeme 4 týdny volně quiltovat. Nebude tedy přístupný později jako ty dva předcházející. 

Já ve své činnosti kombinuji dovednosti ze všech tří kurzů, které vám nabízím. Teď vám chci ukázat sedák, který jsem navrhla pro kurz šití sedáků a strojových aplikací. Původně jsem měla v plánu jich navrhnout méně, ale když navrhování a vymýšlení je moje nejoblíbenější činnost. To se pak špatně přestává, když vám to zrovna jde. Takže jsem navrhovala, ale málo šila a teprve teď navržené sedáky postupně došívám. Toto je jeden z nich a upřímně řečeno, já jsem z něj nadšená. Bude krásný v jakékoliv barevné kombinaci, pokud mezi barvami bude viditelný kontrast. V kurzu třeba vznikl a v černobílé kombinaci a mě úplně uchvátil, protože černobílou já fakt můžu 😉 Byly tam i další kombinace a já se těším na kombinaci duhové s černou, protože to bude luxusní (vím, že jeden takový je ve výrobě). A na barvení látek je v kurzu také jednoduchý návod, takže si můžete vytvořit vlastní látku ve svých oblíbených barvách. 

Kdyby vás zajímalo barvení látek více a chtěli byste se naučit nabarvit si cokoliv, pak je tu kurz barvení látek. Já si kromě černé už barvím vše a jsem s tím nadmíru spokojená. A dosavadní účastnice kurzu vypadají taky spokojeně, protože se jim najednou otevřely nečekané možnosti. 

No a třetí činností, která doplňuje ty předcházející, je volné quiltování. Já osobně ho používám i k přišívání aplikací, protože je to pro mě ten nejjednodušší způsob. Ta černá kolečka na barevném podkladu jsou také vytvořena volným quiltováním. Není to práce žádného automatu, žádného vyšívacího stroje, ale mých vlastních rukou. A vy se také můžete naučit volně quiltovat, pokud se do 31. října přihlásíte do kurzu volného quiltování. Neslibuji vám, že to budete hned umět jako já, ale věřím, že práce ve skupině, videa, skupinová energie a moje podpora bude pro vás dostatečnou motivací k tomu, abyste se v této dovednosti výrazně posunuli. Jestli vás to láká, tak v tomto článku najdete popis kurzu a přihlášku. 

A tady jsou už fotky sedáků. Sedák v tyrkysových tónech je k dispozici, kdybyste se nechtěli učit ani šít ani quiltovat, ten druhý jsem šila na přání a už je u spokojené majitelky. 

A nemyslete si, že zůstávám jen u parádění horní strany! Ani spodní stranu nešidím, takže moje sedáky můžete používat z obou dvou stran podle nálady (nebo podle míry zašpinění😀).









Přeji všem krásný den

Jana

Žádné komentáře:

Okomentovat