Translate

středa 9. února 2022

Polštáře - červený a žlutý

Před časem jsem mamince věnovala jeden svůj artquilt, který jí už visí na zdi. A před Vánoci jsem se rozhodla, že by to chtělo ještě nějaké polštářky, které vhodně poslouží jako vánoční dárek. Nebojte, není to tak, že bych je dokončila až teď. Sice by to tak mohlo vzhledem k dnešnímu datu vypadat, ale stihla jsem je ještě minulý rok. Pravda je, že pod stromečkem našla maminka červený polštářek, ten druhý jsem nestihla, protože mě skolila nemoc. Žlutý jsem pak zvládla vyrobit mezi svátky a na Silvestra už byly hotové oba. Ale celkově jsem v letošním roce nějaká zpomalená. Proto sice polštáře už dávno mají svoje místo, jen já se dostávám k psaní článku ať teď. 

Pro kurz šití sedáků a strojových aplikací jsem nachystala vzor, který se mi opravdu líbil a měla jsem chuť ho použít častěji. Vhodná příležitost se naskytla právě teď, jen jsem vzor upravila z kulatých sedáků na obdélníkové polštáře. Vzhledem k prostoru jsem zvolila červenou a žlutou v kombinaci s bílou. Do prostoru se hodila právě bílá, tak jsem opustila své osvědčené a oblíbené kombinace s černou, jaké jste mohli vidět právě u sedáků.  

Na poslední fotce pak vidíte art quilt, který už na zdi visel. Pokud byste si jej chtěli prohlédnout detailněji, pak stačí kliknout sem

Oba polštáře jsou zdobené volným quiltováním, a to prostými kolečky. Na samotném vzoru není nic složitého, nejsložitější je jen to vykroužení pěkného kolečka. Video s quiltováním koleček jsem už kdysi natáčela a vy se na něj můžete podívat zde. A pokud jste ve volném quiltování úplní začátečníci a rádi byste se tuto techniku naučili, tak vás třeba potěším tím, že 4. dubna, bude začínat nový běh online kurzu volného quiltování pro začátečníky. Zatím ještě není oficiálně možnost přihlášení, ale jestli vás kurz zajímá a nechcete, aby vám utekl, tak se prostřednictvím formulář dole pod tímto článkem přihlaste k odběru novinek a já vám pošlu informaci o otevření kurzu. 

A jestli si chcete přečíst, co o kurzu říkají (nebo spíš píšou) ženy, které ho absolvovaly, pak se podívejte na hodnocení na mé FB stránce






Krásný den všem
Jana


1 komentář:

  1. Vankúše sú jedinečné a nádherné, naozaj super si ich vymyslela!!!

    OdpovědětVymazat