Translate

pondělí 15. října 2018

Nákupní taška s taštičkou z občasníku doplněné trochou patchworku

Další nákupní tašku, kterou jsem ušila podle svého občasníku, jsem pojala úplně jinak. Na první pohled to vypadá, že na ní žádný sluneční tisk nenajdete. Ale to je jen první pohled. Každé z barevných koleček je zdobené slunečním tiskem. Tentokrát jsem vynechala přírodniny a využila své zásoby přízí, protože jsem chtěla docílit spíše strohého, modernějšího vzhledu. Devět různých barev jsem pak doplnila šedou a fialovou (podšívka), které jsou zase barvené reaktivními barvami. Jak sami vidíte, nejsem žádným přínosem pro prodejce látek. Jen když budou mít mít pěknou bílou bavlnu. Tu zase naopak nakupuji vždy nejméně po deseti metrech. 

Ze zbylých kousků barevných látek jsem ještě nastříhala čtverečky, sešila je a použila na kosmetickou taštičku se zpevněným dnem.

Střih a podrobný návod na nákupní tašku i na kosmetickou taštičku najdete v mém občasníku. Najdete tam také návod na barvení látek technikou slunečního tisku. A co nenajdete v občasníku (různé další tipy), to najdete na Facebooku ve skupině vytvořené pro ty, co si občasník zakoupili. Tam jsem vám k dispozici a dozvíte se tam i zkušenosti od ostatních, kteří už podle občasníku tvoří.

Nebo se vám líbí šedá či další látky barvené reaktivními barvami, jako jsou tyto nebo tyto? V takovém případě se stačí zúčastnit kurzu barvení látek, kde se toto barvení naučíte. Pak už si budete moci nabarvit látky, jaké se vám budou zrovna líbit a hodit pro váš aktuální šicí projekt. Nejbližší kurzy barvení jsou tento víkend v Klecanech u Prahy a začátkem listopadu v Nedvědici. To budou pro letošek poslední veřejné kurzy a příští rok uvidíme. Podrobné informace ke kurzům hledejte zde.

A protože mě barvy fakt baví, tak budu v budoucnu určitě pokračovat v různém použití různých barev. Teď mám zrovna něco objednané a doufám, že stihnu vytvořit zase úplně jiný výrobek na sraz patchworkářek, který se bude konat v Prostějově 28. října a v jehož rámci povedu v neděli kurz volného quiltování pro začátečníky. O kurzu se také dočtete zde a o srazu patchworkářek, kde si budete moci prohlédnout i šicí stroje či zakoupit látky a dozvědět se spoustu zajímavých informací, se zase dočtete zde. Já tam budu, tak doufám, že se potkáme. 















Hezký den
Jana

1 komentář: