Translate

pátek 28. června 2019

Sbírka taštiček

Jak se tak dívám, tak jsem tu nějakou dobu nic nezveřejnila, ale to neznamená, že netvořím. Pokud byste chtěli sledovat průběžné kroky, obvykle je uveřejňuji na Instagramu nebo na mé stránce na Facebooku, případně na obou. Takže když nahlédnete tam, uvidíte více. Zde většinou ukazuju až hotové výrobky. A teď jsem si jich rovnou nechala několik. Quiltovala jsem, šila jsem a vzniklo několik taštiček.

Tyto dvě jsem zatím neuveřejnila nikde, takže je zde dáme na první místo. Obě ve fialovo modré kombinaci a opět každá jiná. Látky jsem si samozřejmě barvila sama a pak už jen quiltovala.

U této jsem se pořádně zapotila, protože kolečka jsou opravdu malinká. Ale kdybych dala větší, tak by nedošlo k tak pěknému vyplnění prostoru mezi květinami. Když musíte tak prostě musíte.


A tady jsem na látce nechala schválně prosvítat zbytky bílé a pak jsem ji doplnila prošíváním bílou nití.


Zde vidíte kombinaci modré se skořicovou, vzor, který budu těžko nějak pojmenovávat (a vlastně ani nechci) a jednu větší a jednu menší taštičku.




No a nakonec zářivě žlutá s bílou nití a vzor kopretin. Nebo něčeho podobného. Alespoň barevná kombinace by ty kopretiny mohla připomínat. A je to sada taštičky s malou taštičkou, kterou je možné použít jako peněženku.



Všechny mé výrobky najdete v mém obchodě na Fleru, a pokud je tam nenajdete, tak už nejsou (jako třeba taštičky s kopretinami). Ale kdyby se vám líbili tak moc, že byste je fakt opravdu chtěli, tak mi zkuste napsat, třeba to nějak vyřešíme :)

Hezký den všem
Jana

1 komentář: