Translate

neděle 30. června 2019

V rokokovém stylu

A mám tu další výrobek pro jednu z klubových soutěžích na Fleru. Tentokrát tvoříme ve stylu rokoka. Ornamenty mám ráda a ty jsou pro rokoko typické. Vyhrál tedy ornament. Nechtělo se mi ho už malovat, jak jsem to dělala na obraze v barokním stylu, představovala jsem si jen zlatou patinu.

Základem byla bílá látka, kterou jsem ozdobila volným qiltováním černou nití. Základ jsem pak napatinovala zlatou barvou a z toho všeho ušila kabelku. Není to kosmetická taštička, je to větší kousek, takže psaníčko do ruky. Na přední straně najdete ornament, na zadní straně pak prošívání v pruzích. Šev jsem dozdobila paspulkou v černé barvě a na ni jsem si také namalovala bílou látku, protože tištěná černá látka by byla moc výrazná. Takhle je barva spíše antracitová a navíc se jedná o metalickou barvu, takže pěkně doplňuje lesk zlata.

Kabelka má na výšku 19 cm, na šířku 24 cm u zipu a 27 dole v nejširším místě.








Hezký den
Jana

2 komentáře: