Translate

úterý 16. února 2021

Běhoun z Janina občasníku, podzim - zima 2020

 Ještě je pár věci z Občasníku, které jsem vám detailně nepředstavila. Patří mezi ně i tento běhoun, který vznikl opravdu velice spontánně. Nebyla jsem si jistá, jestli se vůbec bude někomu líbit, ale moje maminka (které už leží na konferenčním stolku v obýváku) z něj byla nadšená a pochválil ho dokonce i můj tatínek, kolem kterého tyto věci procházejí celkem nepovšimnuty. A když jsem umístila fotku na svůj Instagram, tak nasbírala velké množství lajků oproti jiným mým příspěvkům. Takže ano, asi se líbí. A já jsem jako vždy překvapená, jak jsou lidé nadšení z některých věcí, do kterých bych to ani neřekla a naopak něco, o čem jsem přesvědčená, jak se to bude líbí, nevzbudí téměř žádný zájem. Je to prostě záhada. 

Na rovinu musím říct, že abyste tento běhoun zvládli, potřebujete ovládat volné quiltování. To dělá základní vzor na běhounu. Není potřeba ho umět dokonale, to vlastně neumí nikdo, ale určitou úroveň potřebujete ovládat. V návodu nenajdete výuku volného quiltování. Volné quiltování je samostatná disciplína, která vyžaduje trénink a potřebovala by vlastní návod. Za běžných podmínek na něj dělám kurzy, což v současné době není možné. Ale možná se zrodí online kurz. Tak mi držte pěsti, aby se to podařilo. 

Jako vždy najdete v občasníku spoustu fotografií s podrobným popisem, abyste byli schopni si každý výrobek sami vyrobit. A pokud by nebylo cokoliv jasné, můžete se mě ptát ve skupině na Facebooku, kterou jsem za tímto účelem založila. 

A abych nezapomněla, občasník si můžete zakoupit zde v mém obchodě na Fleru








Krásný den všem
Jana

2 komentáře: