Translate

pondělí 22. února 2021

Černobílý art quilt (textilní obraz)

 Nedávno jsem si jen tak sedla s tužkou k papíru a začala si čmárat. Mohl by z toho vzniknout třeba nový návrh na nějaký art quilt, říkala jsem si. Něco jsem nakreslila, ale nevěděla jsem, jestli má smysl návrh skutečně převádět do reálné podoby, nebo jestli ho mám raději uložit k jiným návrhům, které zůstávají ve složce k možnému dalšímu využití. Anebo tam už taky zůstanou navždy. Zapadnuté a nevyužité. 

S maminkou jsme v současné době objevily kouzlo videohovorů. Ano, vypadá to, že jsem skočila úplně jinam a není vám jasné, jaký to má význam. To se hned dozvíte. Nejen, že při takovém hovoru na sebe lidi vidí a mají pocit, jakoby k sobě byli mnohem blíž, mají taky možnost si ukázat i věci kolem sebe. Takže jí ukazuju nejen to, jaké je u nás počasí, jak se učí dcera nebo jak se válí pes, ukazuju jí také to, co tvořím. A při jednom takovém videorozhovoru jsem jí ukázala svůj návrh. Prostě jen tak. Když mi řekla, že se jí to moc líbí, začala jsem uvažovat, že možná nebude marné to ušít. Není to velká věc, takže když se to nepovede, nebudou za tím týdny práce a nebude mě to případně tak moc mrzet. Pustila jsem se tedy do šití a musím sama přiznat, že výsledek mě velmi mile překvapil. 

Quilt není velký, má 38 x 27 cm, ale pracný byl. I když to je taky relativní záležitost. Je zpracovaný pouze technikou volného quiltování. Základem je bílý podklad a vzory jsou vytvořené černou nití. A malý kousek je i bílou nití, abych byla přesná. Obraz je k dispozici a najdete ho v mém obchodě na Fleru zde






Přeji všem krásný den
Jana



1 komentář: