Translate

středa 24. února 2021

Volné quiltování - video

Jsem tu s dalším videem, na kterém se můžete podívat, jak volně quiltovat jeden z dalších vzorů. Jak už jsem psala dříve, dělá mi problém vymýšlet názvy pro vzory, tak ani tento vzor název nemá. 

Jak na videu sami vidíte, je to vzor poněkud pracnější, ale zase je moc pěkný. Ano, vím, že to říkám u všech vzorů, které uveřejňuji, ale to je přece jasné. Kdyby se mi nelíbily, tak bych je nedělala, nenatáčela a nezveřejňovala. Takže koukněte a vyzkoušejte. A jestli vás minul polštář, na kterém jsem tento vzor uplatnila, tak ho najdete zde. Přece jen je pro lepší představu dobré, když je vzor vidět na konkrétním výrobku. Já to tak alespoň mám. 

A pokud zatím volné quiltování ještě nezvládáte, ale líbí se vám můj styl výrobků, určitě se podívejte na mé návody a e-časopisy Janin občasník, podle kterých si můžete ušít hodně výrobků bez  nutnosti umět volné quiltování. Všechny návody a všechna čísla e-časopisu, která jsem dosud vydala, najdete zde



Na obrázku vidíte pěkný detail vzoru a níže už je přímo video. 


Krásný den všem 

Jana

Žádné komentáře:

Okomentovat