Translate

úterý 18. března 2014

Opět trocha quiltování

Měla jsem v zásobě ještě pár nabarvených látek, tentokrát v barvách fialové a růžové, tak jsem dodělávala sérii jednobarevných polštářků. Já jsem asi nejvíc nadšená z fialového (hned na první fotce) a trochu zklamaná z purpurového. Prošívání je na něm sice hezké, ale moc nevynikne. Trochu v té batice a tmavé barvě zaniká. Chtělo to asi o něco světlejší nit. Ale co, jsou to zkušenosti pro příště. Hezké pokoukání.










Přeji krásný den.
Jana

9 komentářů:

  1. Ach, ach a zase jenom ach. Moc a moc to obdivuji.

    OdpovědětVymazat
  2. Jani, jsou úžasné ... po dlouhé době mám čas na net a smekám .. tolik krásných prošití ... tolik unikátů .. nádhera

    OdpovědětVymazat
  3. Jé, moc děkuju, holky. Když mě prostě to prošívání baví! A co věcí se s tím dá vymyslet. To je úplně úžasné. Všechno přijde, vždyť teprve začínám!

    OdpovědětVymazat
  4. Jani, nádherné barvy (barvíš normální bílé plátno?) polštářků a hlavně se nemohu vynadívat na prošití, obzvlášť první je skvost! Neumím si ani představit, jak jsi postupovala.... :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Danuško, moc děkuju. Ano, barvím normální bílé plátno. A z těch polštářků je ten první taky můj favorit. To quiltování není tak těžké. Chce to jen trochu cviku a řekla bych, že je na to důležitá orientace v prostoru. Aby člověk nějak rovnoměrně zaplnil plochu a nezůstávaly mu tam díry. A kdybys viděla postup jak na to, tak si myslím, že už by to nebyl problém.

      Vymazat
  5. Inspirational. Absolute beautiful quilting. #CreativeGoodness

    SewCalGal
    www.sewcalgal.blogspot.com

    OdpovědětVymazat