Translate

pondělí 26. června 2017

Taštičky v pestrých barvách

Při tvoření sedáku pro pana Gaudího  se mi barvené látky tak líbily, že jsem jich udělal hned více. Nachystané mám na polštáře, které budou ve stylu jako je sedák, ale současně jsem z látek ustřihla na dvě taštičky. Jedna je v barvách zelená - modrá - oranžová, ta druhá v zelenomodré kombinaci.

Taštička s oranžovou barvou je o něco větší (18 x 13 cm) a je doplněná volným quiltem v černé barvě Jak už jste u mě mohli vidět vícekrát, linky jsem projela několikrát, abych dostala silnější linie podle svých představ. Při tomto způsobu quiltování musíte počítat s tím, že vám zabere daleko více času, protože jednu linii prošíváte několikrát. Inspirací pro quiltovaný vzor mi byla zídka pod kostelem ve vedlejší vesnici. Zaujalo mě, jak jsou tam naskládané kameny různých velikostí, čtverce, obdélníky a jsou pěkně zasazené do sebe. Oproti zídce jsem jen zaoblila rohy .






Druhá taštička je menší, má velikost 17 x 10 cm a je ušitá ze zelenomodré látky. Mám tuto kombinaci moc ráda a často ji u mě najdete. Pro ni jsem zvolila zelenou nit a ozdobila ji vcelku jednoduchým qiltovacím vzorem.




Hezký večer
Jana

3 komentáře:

  1. To je nádhera, vůbec mi nevadí,že chybí moje oblíbená barva červená. Jani, jsou překrásné.

    OdpovědětVymazat
  2. Jani, nádhera ty cihly jsou krásné. Jak ty píšeš jednoduchý vzor na zelenomodré taštičce by pro mě byl vysoká škola aby tak krásně vypadal. Látky jsou krásně obarvené, moc mě baví jak se barvy prolínají. Opět díky za inspiraci... Jen najít odvahu to zkusit.
    VeronikA

    OdpovědětVymazat