Translate

pátek 20. října 2017

A ještě dvě taštičky

Jak jsem se včera zmínila, z mého barvícího pokusu vznikly čtyři taštičky. Dvě jsem vám ukázala včera a dnes jsou na řadě další dvě. Včera jsem je nechtěla do článku zahrnovat ze dvou důvodů. I když jsou z téže látky, jsou úplně jiné. Jak tvarem a velikostí, tak zejména vzorem. A tím druhým důvodem bylo hádejte co. No ještě nebyly hotové. Proquiltováno jsem měla ale nebylo ušito. Do takových situací se dostávám docela často. Ostatně i na kurzech říkám, že mě vlastně šití moc nebaví. Baví mě výtvarná stránka věci. Barvení, quiltování, malování, prostě chystání materiálu, ze kterého se pak ovšem musí něco ušít. A tady se často zaseknu. Materiál mám, jen není nikdo, kdo by to dodělal. Ale abych na sebe nebyla zase tak moc přísná, občas něco dodělám. Vlastně častěji než občas. Jinak bych neměla co nabízet ve svém obchodě na Fleru, neměla bych co vozit na kurzy (i když tam klidně můžu vzít polotovar) a hlavně bych vám neměla co ukázat zde na mém blogu. Takže přiznám se, že i tento blog je pro mě určitou motivací, abych výrobky dotahovala do konce.

Tím končím dnešní uvažování, protože venku je krásně a já si půjdu alespoň na chvíli užít možná už poslední krásné dny na procházce se psem. Miluju tyto podzimní dny, kdy sluníčko září na žluté a červené listí stromů, všechno hraje barvami, ještě je příjemně teplo, ale přesto už je ve vzduchu cítit určitý chlad. Taky se ráda procházím hromadami spadaného listí, které mi šustí pod nohama. Bohužel je v současné době považované za správné, když je listí uklizené. A tak současný "správný" hospodář opadané listí rychle sesbírá, čímž mě ovšem připraví o potěšení. Ale předevčírem jsem se ještě stihla pobrouzdat v hromadách listí, které spadlo s krásných vzrostlých stromů na školní zahradě u nás ve vesnici. Stihla jsem to ovšem tak tak, protože kousek vedle už pan školník popadané listí sbíral sekačkou na trávu, aby bylo vše pěkně upravené. Ale když já mám tak ráda tu neupravenou přírodu!

Koukám, že jsem před předchozím odstavcem slibovala, že už končím, tak teď už opravdu končím.
Zde jsou fotky obou taštiček, jedna je opět hnědomodrá a druhá v podzimních tónech, když máme ten podzim. A obě dvě, stejně jako tu včerejší podzimní (modrohnědá už není) můžete najít v mém obchodě na Fleru.







Hezký den
Jana

1 komentář: