Translate

úterý 3. prosince 2019

Teď zrovna šiju quiltované taštičky

Překvapeně jsem koukala, že jsem poslední článek sem na blog psala zhruba v polovině listopadu. A s ještě větším překvapením koukám, že už je 3. prosince. Nějak ten čas bláznivě letí. A hlavně když pracujete doma a práce vás baví, tak nesledujete, jestli je pracovní den nebo víkend, prostě děláte, když na vás přijde tvořivá nálada a nebo taky děláte pořád, když se chystáte na vánoční Fler trh. V sobotu jsem se jednoho a vlastně jediného za celý rok zúčastnila ve Žďáru nad Sázavou. A v neděli mě čeká jedna místní záležitost, jarmark v Rudici (to je Moravský kras). Takže se snažím alespoň něco vytvořit.
Průběžně jsem na Instragramu zveřejňovala fotky quiltovaných základů na taštičky, které jsem si chystala a teď už mám hotové i některé z nich. Všechny fotky zde nezveřejňuji, protože blog slouží jako jakýsi souhrn informací a také třeba ke zveřejňování kurzů atp. Přece jen to není úplně vhodné prostředí k uveřejňování každé fotky, kterou zrovna udělám. K tomu je dobrý právě Instagram. A jestli jste na ten můj ještě nenarazili, tak ho najdete zde.

Taky vás chci upozornit, že v lednu je vypsaný kurz volného quiltování v Brně. Celkově jsem svoje výjezdy za kurzy do různých míst republiky velmi omezila a soustředím se spíše jen na Brno. Navíc jsem si řekla, že by bylo fajn dělat maximálně jeden kurz do měsíce. Přece jen mám těch aktivit dost. Ráda bych se více věnovala vlastní tvorbě, v plánu (už delší dobu) mám e-book na barvení reaktivními barvami i s různými tipy, jako je odbarvování, zahušťování barev třeba pro tisk atp., do toho bych ráda občas vyšla ven s nějakým tím svým občasníkem. Na jednoho člověka až až. A když pak strávíte víkend nebo nebo dva v měsíci ještě na kurzech, které jsou, co se týká pozornosti a energie dosti náročné, tak mám pocit, že se to všechno nedá zvládat. Ale nechtěla bych kurzy rušit úplně, protože mě setkávání s vámi baví a přece jen je možné toho při osobním kontaktu předat více, než formou občasníků, i když se je snažím dělat opravdu podrobně a srozumitelně. Jestli netušíte, o jakých občasnících to tu píšu, tak nahlédněte sem. Tam je najdete všechny.

Pokud tedy o kurzu volného quiltování pro začátečníky uvažujete, neváhejte, protože další zase hned tak nebude.  V únoru jsem pak vypsala strojové aplikace, v březnu máme domluvený termín víkendového kurzu v Zahrádkách u Jindřichova Hradce (tam pojedu velmi ráda), kde se budeme věnovat menším nástěnným quiltům s malbou a nejspíš i trapuntem (to musím ještě přesně vymyslet). A pak se uvidí.

A protože je před Vánoci, máte také dobrou příležitost nechat si kurz nadělit jako dárek pod stromeček. Ať volné quiltování nebo aplikace. Všechny informace ke kurzům najdete pod tlačítkem kurzy a abych vám to zjednodušila, tak stačí kliknout sem. Chcete-li některý z nich jako dárek, stačí postrčit dárce, aby se mi ozval a já už s ním detaily domluvím :)

A zde jsou už ty avizované taštičky.











Krásný den všem
Jana

Žádné komentáře:

Okomentovat