Translate

středa 26. června 2013

Pozvánka

Ráda bych vás pozvala na mou výstavu, která se uskuteční v Nedvědici v rámci Slavností pernštejnského panství. Celá akce je velmi zajímavá, koná se od 5. do 7. července v Nedvědici a okolí. Její součástí je kulturní program v Nedvědici u rybníka, různé výstavy v Nedvědici a okolí, otevřené kostely v okolí, kam se normálně nedostanete a také bohatý program na nádvoří hradu Pernštejna, kde po celý den můžete sledovat různá představení třeba rytířů, dravých ptáků a jiné. Slavností se účastním každým rokem, protože pocházím z Nedvědice a mám zde rodiče, v letošním roce poprvé jako jejich aktivní účastník.

Pokud byste měli zájem si pár mých věcí prohlédnout naživo, najdete mě v základní škole v Nedvědici od pátku do neděle od devíti hodin. Koho by zajímala celá akce podrobněji, může se kouknout na program zde. Já ji mohu jen doporučit. A určitě je vhodná i pro děti, protože mé nyní šestileté dceři se pokaždé líbila.

Jestli přijdete, neváhejte se ke mně hlásit. Bylo by fajn vidět někoho, kdo můj blog sleduje.

A teď už pár obrázků z poslední doby. Na přání jsem ušila z barvených látek střihem jednoduché polštářky, ale prošívání mi dalo docela zabrat. A pak jsem si zase prošila a namalovala jeden polštářek s kolečkama, který už jste viděli v zeleno-fialové kombinaci. Tentokrát jsem zvolila kombinaci hnědo-zlato-okrovou.



Tak tohle prošívání mi zabralo asi 4 hodiny, i když je polštářek ve výsledku velký jen 40 x 40 cm.



A tady můj oblíbený malovný.  Nejdříve na bílém podkalu prošívání barevnými nitěmi a pak každé kolečko vymalovat. A doplněno ručně barvenými látkami.


 



Hezký večer
Jana



8 komentářů:

  1. Jani, ďakujeme za pozvanie, veľmi rada by som nakukla, ale bohužiaľ, je to nereálne - ale držím palce, aby výstava bola úspešná a mala si z nej len krásne zážitky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, doufám, že se vydaří. Není to nic velkého, ale také je to poprvé, tak není třeba přehánět. I tak jsem nervózní, ale těším se. Bylo by hezké, kdybys přijela, ráda bych tě poznala osobně, ale je mi jasné, že vzdálenost je trochu větší. Tak třeba jindy.

      Vymazat
  2. Jani, to je krása ... prošíváš od oka nebo podle šablonky? nebo si to předkresluješ? ... by mne celkem zajímalo ... Máš to nádherné .. Miluji tuto tvou jednoduchost.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju. Prošívám od oka. Kdybych to měla předkreslovat, tak bych to asi vůbec nedělala, protože by to byla šílená práce snad i na několik dní. I od oka to trvá dost dlouho, i když to možná nevypadá. A vždycky mě pobaví lidi, kteří si myslí, že jsem koupila takhle prošitou látku a pak už jen ze dvou čtverců ušila polštářek. A je to překvapivě docela častý názor.

      Vymazat
  3. Polštáře jsou krásné, můj favorit je oranžový, moc se mi na něm líbí vzor prošívání. Blog jsem objevila dnes, nedalo mi to a prošla jsem ho celý. Všechno je moc pěkné, ale to prošívání dek opravdu obdivuji. Vím co to obnáší.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za návštěvu a za přízeň. Jak už jsem psala, prošívání mám moc ráda a myslím si, že každé dece nebo polštářku dodá vždycky něco navíc. Už si moc neumím představit, že bych dělala deku nebo polštář bez prošívání. Už by mi na nich něco chybělo.

      Vymazat
  4. Jani, polštářky, tedy hlavně prošívání je skvostné!!!

    OdpovědětVymazat
  5. Po dlhšej dobe som sem nekukla - quiltovanie je ukážkové. Krásne podušky.

    OdpovědětVymazat