Translate

úterý 9. července 2013

Moje výstava

V minulém bločku jsem vás zvala na svou první veřejnou prezentaci, která se uskutečnila v Nedvědici. Teď už ji mám za sebou a mám z ní velmi dobrý pocit. Byla to spíš taková menší výstavka, protože všechno, co na ní bylo, jsem opravdu vytvořila sama. Byly to věci, které jsem dělala třeba už před několika lety, a které jsem si mohla půjčit a předvést, aby bylo vidět, co dělám a co všechno je možné udělat.

Byla jsem příjemně překvapená, že se věci líbily, někteří lidé si i něco koupili, někteří objednali a někteří se, doufám, třeba ještě ozvou se svým přáním. Určitě to byla dobrá motivace do další práce.

A víte, co jsem musela nejčastěji vysvětlovat? Že ty látky opravdu nekupuji s prošíváním, ale že to prošívání dělám sama. A nemám na to žádný program, který to prošití udělá sám. Je to prostě rukama.

Kdyby náhodou četla tento blog paní, co se jí tak líbila růžovozelená kabelka, je stále k dispozici. Buď na fleru (klik na ikonu vpravo), nebo osobně. Tak by to bylo levnější.

A teď už pár fotek.





A ještě dvě kabelky, které jsem ušila speciálně pro výstavu. Více jsem jich bohužel nestihla.


Střih: Bellet design

Střih: Bellet design

Hezký večer.
Jana

4 komentáře:

  1. Jé Jani, tys neuvěřitelně šikovná:-)
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  2. Jani, krááásne si to mala ... a som rada, že sa výstava páčila / mňa vždy teší, keď ľudia objavujú, aké sú u nás žienky šikovné !

    OdpovědětVymazat
  3. Holky, děkuju. Bylo to moc fajn a úplně mě překvapilo, jak spousta lidí vůbec netuší, že se něco takového dá udělat. Pro většinu z nás jednoduchý patchwork někteří označovali za téměř umělecké dílo. Opravdu je to velká motivace a podpora do dalšího tvoření. Člověk dostane zpětnou vazbu, že dělá něco smysluplného, co se líbí a najde uplatnění.

    OdpovědětVymazat
  4. Jani, měla jsi nádhernou výstavu, jsi šikovná! Všechno máš moc pěkné, luxusně ušité!

    OdpovědětVymazat