Translate

pondělí 1. února 2016

Spirála života

V minulém příspěvku jsem avizovala výrobek na téma Keltové a Germání. A tady je.


Jedná se o art quilt, tedy nástěnný textilní obraz, jehož velikost je 51 x 68 cm.
Inspirací pro tento quilt byly Keltové a jejich trojitá spirála, která má podle některých zdrojů vyjadřovat koloběh života. Konec je zase začátkem.


Téma Keltové a Germání je tématem vyhlášeným v meziklubové soutěži Mařena na Fleru. Já jsem členkou klubu MaŘeNa umí zpracovat látky, klubka i přadýnka. Je to velice zajímavý projekt. MaŘeNa je zkratka pro "materiály a řemesly napříč". Mařenu tvoří několik klubů, z nichž každý je zaměřený na určitý materiál - textil, dřevo, sklo, papír atd. Vyhlášené téma se zpracovává v každém klubu z příslušného materiálu a vítězvé z klubů pak postupují do velkého finále, kde se už setkávají vybrané výrobky ze všech klubů a tedy z různých materiálů. Je zajímavé sledovat, jak zadané téma uchopili jednotliví tvůrci a zpracovali je ve svém materiálu.

 I tento klub je pro mě velmi motivační, protože mě přiměje si rozšířit obzory a vytvořit zase něco nového, co vybočuje z mé obvyklosti. Tentokrát to tedy byl tento art quilt, který je opět vytvořený z mých ručně barvených látek. Zvolila jsem fialovou a zelenomodrou a nechala jsem barvy ať se do sebe prolínají, jak je jim libo. Pak jsem přišila aplikaci a nakonec vše prošila volným quiltováním.




 Chcete-li se podívat na ostatní výrobky v textilní sekci, koukněte sem, kde opět můžete i hlasovat. A pokud vás zajímají i výrobky z jiných materiálů, na konci hlasovacího blogu jsou uvedené odkazy na všechny ostatní. Takže se můžete pokochat i tam.

Přeji všem krásný den.
Jana



4 komentáře: