Translate

neděle 13. srpna 2017

Chytla mě růžová

Nevím, co se děje, ale dostala jsem chuť ušít růžové taštičky. Několik. Tedy přesněji řečeno tři. Dvě tu vidíte, třetí bude už v jiné barevné kombinaci, ale přece růžová.

Už jsem dělala růžovou taštičku, takže toto nejsou první kousky. Jenže tenkrát jsem ji kombinovala s bílou a kamínky Swarovski a díky tomu zůstala taková slaďoučká. Tentokrát jsem se rozhodla pro kombinaci s černou. Tím pádem bych řekla, že jsem z cílové skupiny zákazníků vyloučila sladké princeznovské typy, protože černá se k nim příliš hodit nebude. Vlastně musím přiznat, že nevím, kdo je cílovou skupinou těchto taštiček (a spousty dalších výrobků). Pokud by tato slova četl nějaký zarputilý podnikatel, tak by asi jen nechápavě vrtěl hlavou. Pokud by je ale četl někdo umělecky zaměřený, tak by je jistě naprosto chápal. Když tvořím, nejsem prostě schopna tvořit pro nějakou konkrétní cílovou skupinu, kterou si dopředu po složitých rozborech mé činnosti, mého cíle atp. stanovím, a pak na ni zacílím jak výrobky, tak případnou reklamní kampaň. Vždy tvořím podle toho, jaký zrovna přijde nápad. Na co mám náladu, chuť, co ve mně vyvolává nadšení. Maminka se mě třeba ptá, proč dělám pořád taštičky, jestli se prodávají nebo z jakého důvodu. Upřimně řečeno je dělám proto, že mě prostě baví. A teď jsem je navíc trochu vyprodala, tak zrovna přišel čas tvořit další. Jindy mám chuť tvořit sedáky, jindy zase něco na konkrétní téma a v ten okamžik není důležité, co to přesně bude. Vždy se nějak zjeví samo, co chce být vytvořeno. A když jsem dělala sedák na téma Antoni Gaudí, tak jsem už při jeho vymýšlení věděla, že nezůstane jen u sedáku, že k němu určitě budou ještě polštáře. A taky přibyly. Prostě to jinak nešlo.

Takže jsou tu dvě taštičky, obě v kombinaci růžová s černou a každá jiná. Obě jsou zdobené technikou volného quiltování, tedy jakéhosi malování na látku. Pokud byste nevěděli, jak tato technika vypadá, pak se můžete podívat na nějaké z mých videí na YouTube. A kdyby vás tato technika zaujala natolik, že byste se ji chtěli naučit, pak se můžete přihlásit na některý z mých kurzů. Ty najdete pod tlačítkem Kurzy. Nabídka kurzů není konečná, postupně ji doplňuji. Základnu mám v Brně, ale vytvořila jsem si přátelské vztahy s majitelkami patchworkových obchodů v Pardubicích , Opavě a Českých Budějovicích, tak vypisuji kurzy i tam a občas i jinde, když se někdo ozve, ví o vhodném prostoru a rád by, aby se takový kurz v blízkosti konal. Když nad tím tak přemýšlím, nepotřebuji se potkávat s lidmi každý den (ani obden), ale na kurzech se ráda setkávám s lidmi, kteří mají stejné zájmy, které baví podobné věci a můžeme se věnovat společnému tvoření. A dnes jsem na Facebooku zahlédla nabídku individuálních kurzů (na Slovensku), tak mě napadlo, že to vlastně není vůbec špatná myšlenka. Že bych mohla nabídnout komukoliv, kdo bude ochoten přijet, konzultaci v oblasti, které se věnuji.  Případně bych na rozumnou vzdálenost mohla dojet i já. Myšlenka se objevila, zatím se rozvíjí a uvidíme, kdy, případně jestli dozraje do konkrétní nabídky.

Ale už se vracím k taštičkám. Tady jsou.








Hezký večer
Jana

2 komentáře:

  1. Sú krásne,nápadité a jedinečné! Obdivujem Vašu prácu vo všetkých oblastiach,ktorým sa venujete :).I keď toto je môj prvý koment, Vašu prácu sledujem neustále.Už len pohľad na tú krásu pohladí moju dušu

    OdpovědětVymazat