Translate

pátek 9. února 2018

Mám radost

Milí čtenáři i návštěvníci tohoto blogu, ano mám vás rozdělené do dvou skupin, protože někteří chodí jen za fotkami výrobků a někteří si chodí číst. Ale to je teď úplně nepodstatné, protože se s vámi se všemi chci podělit o radost.

Prodejní portál Fler vyhlásil společně s časopisem Instinkt soutěž s názvem "Dostaň se na kreativní výsluní". Mohl se přihlásit kdokoliv z Fleru, podmínkou bylo poslat 4 fotky výrobků, 3 fotky z procesu tvorby, napsat něco o sobě a o svém kreativním snu. Pro vítěze pak jsou připraveny ceny v hodnotě milión korun, ale nejedná se o žádné hmotné věci, s výjimkou fotografického vybavení. Jedná se o pomoc s propagací, grafikou, prostě s tím, aby člověk vylepšil prezentaci svých výrobků a dostal se více do povědomí lidí. Což mě přivádí ke zjištění, že reklama musí být v současnosti opravdu drahá záležitost.

Po vyhlášení soutěže jsem si řekla, že za zkoušku nic nedám, sebrala jsem odvahu a přihlásila se. A představte si, že mě odborná porota vybrala mezi 41 finalistů.


O vítězi dále budete rozhodovat vy. Návštěvníci Fleru, čtenáři Instinktu, prostě lidé, kteří aktivně udělí svůj hlas.

Protože navštěvujete můj blog, předpokládám, že máte zájem o práci, kterou dělám, a že mi snad i fandíte. Proto si dovoluji vás požádat, abyste mi v případě, že si myslíte, že si to zasloužím, dali svůj hlas. Můžete to udělat jedním nebo dvěma způsoby, nejlépe samozřejmě oběma :-).

Tou první možností je hlasovat na Fleru, tam ale musíte být zaregistrovaní. Na Fleru se hlasuje zde a hlasovat můžete do středy 14. února.

A tou druhou možností je hlasovat prostřednictvím SMS zprávy ve tvaru Instinkt40 na telefonní číslo +420 736 373 737, a to do 22. února.


Co se týká textu v Instinktu, tak vás musím upozornit, že netuším, jak autoři došli k tomu, že žiju ve starém mlýně a mám dva psy. Mlýn nemám a psa mám jen jednoho. Nikde jsem ani žádnou takovou informaci neuváděla, tak opravdu nevím. To jen k častému přesvědčení lidí, že když je to napsané v novinách (časopise), tak to přece musí být pravda. Ne, opravdu nemusí.
Napadá mě jen jediná možnost, jak mohli přijít na mlýn, a to je fotka mé dcery u kachlových kamen, kde představuje Dorotu Máchalovou z pohádky S čerty nejsou žerty (ano, bylo to v minulém článku). Ta skutečně měla mlýn a pak ji odnesl čert. Já mlýn nemám a čert mě snad neodnese.

Všem vám děkuji za to, že můj blog navštěvujete, čtete, že i díky vám se posunuji stále dál a pokud jste se rozhodli, že mi dáte svůj hlas, tak samozřejmě děkuji i za něj.

Přeji vám všem hezký nadcházející víkend.
Jana

7 komentářů:

  1. Jano, moc Vam gratuluju k postupu a pevne drzim palce, aby stesti stalo pri Vas! Samozrejme Vam moc fandim a uz jsem hlasovala :) Jen tak dal!!! Bara

    OdpovědětVymazat
  2. Gratuluji k postupu. A hlas můj už máte. ☺️

    OdpovědětVymazat
  3. Už jsem pro tebe hlasovala. Blahopřeji

    OdpovědětVymazat
  4. Jani, jdu hlasovat a držím palce, vyhrajete!

    OdpovědětVymazat
  5. Gratuluju, Janičko, a jdu zahlasovat. :)

    OdpovědětVymazat