Translate

úterý 12. června 2018

Kolečka se spirálou - video

Našla jsem ještě jedno uložené a nezveřejněné video. Nebo spíš jsem o něm věděla, ale nepřipadalo mi asi dost zajímavé, abych ho zveřejňovala. Ale teď jsem naznala, že by pro někoho zajímavé mohlo být. Jak quiltovat bublinky jste mohli vidět v tomto článku, kde je připojené video a také několik informací pro úplné začátečníky.
Tento vzor jsou také bublinky, jen je do některých vložená spirála. Důležité je opravdu udělat celé kolečko a teprve až je hotové, vyjet z něj do středu, udělat spirálku a po stejné trase se vrátit zpět. Je to jiná spirála než ve videu na spirály (to je také v článku, na který jsem výše dávala odkaz). U této spirály se vracíte po stejné linii zpět.



Pokud byste rádi dostali všechny potřebné informace k volnému quiltování, naučili se několik základních vzorů a zjistili, jak při volném quiltování pracovat se strojem. Můžete se zúčastnit kurzu volného quiltování.
Momentálně jsou vypsané 3 - v červenci nejbližší v Zahrádkách u Jindřichova Hradce, také v červenci v Brně a nově v září v Kroměříži. Všechny termíny i informace ke kurzům (najdete tam i jiné, třeba barvení látek) najdete pod tlačítkem kurzy v levé horní části obrazovky, nebo tam můžete přejít rovnou odsud.

A pro některé mám radostnou zprávu - bude i další kurz volného quiltování, který už nebude určený pro úplné začátečníky a budeme v něm rozvíjet quiltovací dovednosti. Sice jsem se tomu chvíli bránila (asi rok), ale zřejmě nastal čas. V brzké době na toto téma vyjde samostatný článek, kde se dozvíte vše podrobné. Zatím domlouvám termíny v Brně, Praze a Opavě a dál uvidíme.

A zde už je video na bublinky se spirálou.


Hezký den
Jana

Žádné komentáře:

Okomentovat