Translate

pondělí 18. června 2018

Ladíme

Nevím, jak to máte vy s výrobou věcí na zakázku, ale vím, že já z toho nejsem úplně nadšená. Jsem samozřejmě ráda, když se lidem moje věci líbí a chtějí je. Nejlepší by ovšem bylo, kdyby je chtěli přesně v takové podobě, v jaké jsem je vytvořila a já bych mohla tvořit dál nové věci podle momentálních nápadů, s absolutní volností, ničím nesvázaná. Často se ale stává, že se líbí, ale...

Většinou se problém týká barvy, která se jim nehodí do interiéru, zřídka už jde o nějakou ucelenou představu něčeho úplně nového, co v nabídce neviděli. Stejně tak následující dva polštáře vznikly na přání podle dvou, které jsem už šila a mám je v nabídce na Fleru a tady na blogu je naleznete zde a zde. To kdybyste se chtěli podívat, jak působí v různých barvách.

Polštáře měly být s prvky v hořčicové barvě v kombinaci s hnědou látkou k hořčicovému křeslu. Toto křeslo na fotce je z obchodu IKEA. Nevím, jestli jsou polštáře zrovna k tomuto křeslu, ale pro ilustraci se mi toto křeslo zrovna hodilo. Tak doufám, že ladí.








Hezký den
Jana

6 komentářů:

  1. ... luxusní polštáře, krásná práce. Pohodové dny Miluška

    OdpovědětVymazat
  2. Jsou nádherné a originální, nemají chybu ��

    OdpovědětVymazat
  3. Tento vzor s barvenymi stredy je tak nadherny, ze bych to chtela zkusit. Lze najit video?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Zatím video není, ale jak bude po ruce nějaký vhodný kameraman, tak ho mám v plánu natočit. Bude pak u mě na YouTube.

      Vymazat