Translate

pondělí 22. října 2018

Opět jedno video

Už před nějakou dobou jsem se více věnovala tomuto vzoru.


Napsala jsem k němu článek, který najdete zde a hlavně v něm najdete nákresy, jak jednoduchými změnami můžete vytvořit různé další vzory.

Ve videu uvidíte postup, při kterém vykresluji nejdříve vnitřní obrys a pak ještě vedu jednu linku vně. Až u posledního prvku je to obráceně. Uvědomila jsem si, že skutečně nejdřív šiju vnější linku oválu (nebo jak to správně nazvat) a pak vnitřní. Ale ve výsledku to záleží pouze na vás, jakou variantu zvolíte. A zde je už avizované video.


Hezký den
Jana

1 komentář:

  1. Obdivuju Tvou jistotu, s jakou se vracíš po stejné lince. Já mám sice také někdy pocit, že se jistě vracím, ne vždy je však oprávněný. :)
    A také musím pochválit vzor, je zajímavý a pěkný.

    OdpovědětVymazat