Translate

čtvrtek 29. listopadu 2018

Volné quiltování, video - vločky

Máme tu zimu, Vánoce tu budou co by dup a u mě stále žádné zimní či vánoční výrobky. Možná ještě něco přijde, nápady bych měla. Otázka je, jestli bude čas, chuť a nebo jestli si neřeknu, že bude za chvíli po Vánocích, tak nemá smysl se do něčeho takového pouštět. Zatím jsem se pustila do pletení zimní čepice, protože přišly mrazy a já zjistila, že nemám žádnou, ve které bych byla ochotná vylézt mezi lidi. Takže nějaký zimní počin by tu byl. Jen nemá nic společného s quiltováním, patchworkem ani jinými věcmi, které tu ukazuju.

Když vám ale nenabízím žádné tématické výrobky, tak jsem se rozhodla, že vám alespoň ukážu, jak quiltovat vzor, který pro mě má nejblíže k vločkám. Můžete ho tedy použít na doladění výrobků, které mají vyvolávat pocit zimy. Na druhou stranu tento vzor nepovažuji čistě za zimní. Sama jsem ho použila na růžovou taštičku, kterou jsem quiltovala černou nití, na niž se můžete podívat zde. A považuji to za důkaz, že vzor není nutné vázat jen na zimu či na vločky, že má univerzální použití. Záleží jen na barevné kombinaci, kterou použijete.

Takže video je tu



Hezký den všem
Jana

Žádné komentáře:

Okomentovat