Translate

středa 16. října 2019

Výstava textilních obrazů

Dnes to nebude žádný výrobek, dnes je to pozvánka.
Jsem trochu nervózní, ale už jsem to rozjela a blbě by se z rozjetého vlaku vyskakovalo. A popravdě ani vyskakovat nechci. Doteď jsem si nervozitu nepřipouštěla, ale teď, když už to zde píšu veřejně, mě najednou trochu přepadla. S ní samozřejmě pochybnosti, jestli jsem to nepřehnala, jestli na to mám, jestli se to bude líbit atd. atd. Však to určitě znáte.
Pochybnosti zaháním a říkám si, že to bude dobré. Že kdyby to nebylo, tak by mě odmítli. Takže o čem to tu vlastně píšu. O výstavě. O své první samostatné výstavě. To je důvod, proč tento článek píšu a jeho cílem je vás na tu výstavu pozvat.

Bude se konat ve Vyškově, v Knihovně Karla Dvořáčka a mé textilní obrazy zde můžete vidět od 2. 11. 2019 do 8. 1. 2020.

Pozvánka už visí i na stránkách knihovny (to jsem teď zjistila a možná to je ten důvod, proč jsem znervózněla) a můžete se na ni i s mým stručným "uměleckým" životopisem podívat tady.

1. listopadu se uskuteční vernisáž, na které budu samozřejmě přítomná (aby ne, když si ji organizuju a budu tam asi muset i mluvit) a jste srdečně zváni.


Krásný den všem
Jana

6 komentářů:

  1. Gratuluju! Určitě to dobře dopadne. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) Musí to dobře dopadnout. Jiná varianta není přípustná! :-D

      Vymazat
  2. Gratuluju, Janičko! Jak píše Romča, určitě to dobře dopadne a budeš mít úspěch.

    OdpovědětVymazat
  3. Do Vyškova je to pro mne daleko, tak budu držet palce na dálku! Eva

    OdpovědětVymazat