Translate

čtvrtek 7. listopadu 2019

Janin občasník, Vánoce 2019

Blíží se nám Vánoce a já přicházím, doufám, že s dostatečným předstihem, s novým číslem svého e-časopisu, který vydávám pod názvem Janin občasník.
Tentokrát jsem ho plně věnovala Vánočním dekoracím. Protože jsem měla Vánoce vždycky ráda, rozhodla jsem se, že udělám radost sobě i vám a vymyslím ne úplně klasické textilní výrobky, kterými si můžete ozdobit váš domov ve vánočním čase.
Tentokrát nečekejte žádné složité šití. Budeme dokonce používat i tavnou pistoli. Ale možná o to bude toto číslo zajímavější i pro ty, kdo nejsou v šití tak zdatní a přesto by si také rádi něco pěkného pro sebe vytvořili.





Občasník si můžete zakoupit zde

Jestliže jste na můj blog nebo na občasník narazili poprvé a netušíte, jak asi tak může jeho obsah vypadat, jak moc podrobné návody jsou, podívejte se na návod na ušití lemu zde na blogu, abyste si mohli udělat představu.
Jsou doplněné množstvím fotografií a navíc jsem vytvořila FB skupinu, kde se můžete ptát na případné nejasnosti. Odkaz na ni najdete v občasníku a je určená pouze pro ty, kdo si občasník zakoupili.

V občasníku tentokrát najdete:

Netradiční vánoční ozdoby


Samozřejmou součástí návodu jsou obrázky, podle kterých si sami můžete vyřezat šablony anebo je možné již hotové šablony zakoupit u mě v obchodě.

Textilní adventní věnec z juty


Opět netradiční kombinace juty a lesklých baněk - rustikální styl se tu pojí s třpytem a leskem. Na kytičky najdete v občasníku odkaz na video, které vám při jejich tvoření určitě pomůže.

Polštáře v klasické vánoční barevnosti



Tak přece jen se mi tam vecpala nějaká klasika, ale hned vzápětí to napravím, nebojte :)

Adventní kalendář opět v rustikálním stylu


Já jsem se do té pytloviny úplně zamilovala.

Závěsná trojrozměrná dekorace ve tvaru vločky 



Jmenovky na dárky ve dvou variantách




Dekorační textilní stromečky


Jsou kouzelné, že? Mám z nich radost jak malá holka. Ale proč by ne. I velké holky můžou  mít radost.

Podkafíčka ve tvaru vločky, která také můžete zavěsit



Řekla bych, že je toho požehnaně a jak jsem už psala nejsou to ani tak náročné věci, které ovšem udělají hodně parády. Já mám z tohoto vánočního čísla obrovskou radost, tak doufám, že ji budete mít i vy a některý z výrobků se objeví ve vaší domácnosti.

Přeji všem krásný den
Jana

Žádné komentáře:

Okomentovat