Translate

sobota 3. dubna 2021

Společné šití - šijeme deštný prales

 Už celkem dost z vás si koupilo můj e-časopis Janin občasník. V každém čísle občasníku je hned v úvodu odkaz na facebookovou skupinu, kterou jsem založila proto, abyste se v ní mohli ptát na rady k výrobkům  z občasníku. 

Na rady se ale nikdo moc neptal a já doufám, že to bylo tím, že všechny návody byly dostatečně srozumitelné, takže vám nečinilo problém podle nich výrobky ušít. Nebo si něco nabarvit, protože i různé možnosti barvení tam jsou. A protože v současné době není možnost potkávat se na kurzech ani na jiných patchworkových nebo prostě tvořivých akcích a mně tato setkávání tedy opravdu chybí, rozhodla jsem se, že skupinu oživím a rozšířím. 

Skupina už tedy neslouží pouze na šití podle občasníků nebo na rady s tím spojené, ale obecně na kreativní tvoření týkající se textilu. Samozřejmě to je volné quiltování (jak jinak u mě), ale také patchwork, různé tisky, barvení, prostě hraní si s textilem. Jde mi o to, abychom vytvořili kreativní skupinu, kde se budeme rozvíjet, zkoušet věci, na které jsme třeba dosud neměli odvahu nebo čas. Budeme si hrát, budeme si ukazovat nové věci, budeme se vzájemně podporovat. A věřte tomu, že energie skupiny vás přiměje udělat i to, do čeho byste se sami nepustili.

Podmínkou pro vstup do skupiny je stále, stejně jako tomu bylo od začátku, zakoupení alespoň jednoho čísla Janina občasníku.  Těch důvodů, proč kladu tuto podmínku, je několik. Za prvé se tam řeší věci, které jsou v občasníku. Za druhé tam hodlám dávat další tipy, jak využít jinak to, co bylo v občasníku. A za třetí považuji toho, kdo si občasník koupil, za osobu, kterou zajímá, co tvořím. Zajímá ji moje vidění textilní tvorby. Anebo má i jiný styl, ale baví ji tvořit a učit se nové věci.  A ráda bych, abychom vytvořili společenství právě z takových lidí, nikoliv z lidí, kteří cestují na Facebooku po všech skupinách, aniž by sami vyvíjeli nějakou aktivitu anebo jen berou, aniž by sami jakkoliv přispívali.  

A navíc jsem přesvědčena o tom, že Janin občasník je kvalitní zdroj informací se spoustou nápadů, fotografií a podrobných návodů za velmi přátelskou cenu, takže jeho zakoupením rozhodně jen získáte. 

A proč to všechno píšu? Protože si už dost lidí občasník koupilo, ale do skupiny se nepřihlásili. Takže pokud jste to právě vy, určitě této možnosti využijte. Momentálně totiž rozjíždíme společné šití, které jsem pojmenovala "Šijeme deštný prales" #sijemedestnyprales. 

Základem je tento obraz, který jsem tvořila právě na téma deštný prales.

Do skupiny postupně nahrávám šablony na jednotlivé aplikace a každý si může vytvořit obraz nebo deku nebo třeba jen něco malého za použití těchto aplikací. Já budu tvořit deku. 

Už mám za sebou i živé vysílání, kde jsem popisovala základní postup a vkládám další videa, abych vám pomohla se šitím. 

Pokud tedy máte občasník zakoupený, určitě se přihlaste. A hlavně prosím odpovězte na otázky při vstupu (týkají se zakoupení občasníku).

A pokud jste si ještě žádné číslo občasníku nekoupili, určitě se na ně podívejte, protože v nich najdete spoustu zajímavých věcí. 

Přeji všem krásný den

Jana

P.S. Jestli hledáte odkaz na skupinu, tak je v úvodu každého občasníku. Zde ji nenajdete. 

Žádné komentáře:

Okomentovat