Translate

pátek 14. května 2021

Polštáře se vzorem podle občasníku a a jedno video na volné quiltování

 Jestli jste si zakoupili poslední číslo Janina občasníku, tak jste určitě zaznamenali oranžovobílý patchworkový běhoun. Asi ho nešlo nezaznamenat, protože je na titulní straně.

A pokud vám pojem Janin občasník vůbec nic neříká, tak se jedná o e-časopis s návody a všechna dosud vydaná čísla najdete zde. Jestliže by vás pak zajímal jen ten poslední Občasník s uvedeným běhounem, najdete podrobnosti zde. Všechny návody jsou doplněné množstvím fotografií s podrobným popisem postupu, abyste neměli žádné problémy při tvoření. 

Takže běhoun, který je na titulní straně občasníku, si ode mě koupila jedna milá zákaznice, a ta si k němu přála ještě polštáře. Vytáhla jsem proto opět hromadu ručně barvených látek v oranžových, žlutých a červených tónech a polštáře ušila. Jsou šité stejným způsobem, jako běhoun a protože fotodokumentace v tomto případě nemusí úplně jasně ukázat, jak boční pruhy z kousků šít, natočila jsem vám postup i na video. To jsem vkládala na svou FB stránku, ale určitě ho najdete v FB skupině Quiltování, patchwork a jiné textilní tvoření, do které vás tímto zvu. Stačí kliknout na název skupiny a ta se vám otevře v novém okně. Ve skupině kromě uvedeného videa najdete také videa a šablony na šití quiltu ve stylu deštného pralesa a postupně v ní budeme tvořit i i další věci. A samozřejmě se v ní můžete ptát na rady k šití podle Občasníků.

Kromě toho, že jsem vám chtěla ukázat polštářky, jsem vám také natočila video, jak quiltovat vzor, který na polštářcích vidíte. Odkaz na video najdete na konci článku. A také tam najdete formulář na odběr novinek. Pokud máte zájem o jejich zasílání, stačí vyplnit a odeslat. 





A zde je slibované video na quiltování. Jedná se o tři kolečka v sobě, která se vždy v jednom místě dotýkají. Ale není nutné pracovat jen s kolečky. Někdy se prostě hodí ovál. Takže se hlavně nestresujte a soustřeďte se při jeho šití spíše na to, aby tvary byly hezké, plynulé a vůbec neřešte, zda jsou to kolečka nebo oválky. Já tam mám oba tvary😎 A chcete-li být informováni o dalších videích, která budu uveřejňovat, stačí si zadat odběr na mém YouTube kanálu. Ten najdete zde



Krásný den všem

Jana 

P.S. Formulář k odběru novinek je zde👇


Žádné komentáře:

Okomentovat