Translate

středa 23. března 2022

Taštička s quiltovaným srdcem

V přecházejícím článku jsem vám ukázala polštáře se srdcem, dnes je tu další srdce, ale v jiných barvách, trochu jinou technikou a na kosmetické taštičce. No, máte pravdu, kromě tvaru je všechno jinak. 

Jedná se o další kousek, který jsem začala už před časem. To jsem připravovala materiály do kurzu šití sedáků a strojových aplikací. Zůstal mi nachystaný hlavní motiv srdce, ale zbytek dodělaný nebyl. A protože momentálně jedu v modu dodělávání rozdělaných věcí, rozhodla jsem se tento kousek dokončit. 

Už v okamžiku tvoření tohoto vzorku jsem věděla, že z něj udělám taštičku. Stačilo mi už jen doquiltovat okolí hlavního motivu a taštičku ušít. Přemýšlela jsem nad černým quiltem, ale to by bylo celkem nudné. Kdybych zvolila jen žlutý, pak bych tím potlačila centrální motiv. Nakonec jsem se  rozhodla část kolem motivu proquiltovat černou nití hustými meandry a dodržela jsem tvar srdce - tím jsem centrální motiv zvýraznila. Zbývající část jsem pak proquiltovala žlutou, nebo spíše žlutooranžovou nití a tím dodala i jí na zajímavosti. Použila jsem vzor céček, nebo úponků, nebo jak to kdo nazývá. Já moc názvy neřeším, není to pro mě důležité. Co ale důležité je, je pozvání do kurzu. 

Chcete-li se naučit techniku volného quiltování, pak 


od 4. dubna začínáme 4týdenní online kurz volného quiltování


Budeme se intenzivně učit volně quiltovat a dozvíte se vše, co k této činnosti potřebujete vědět. A vlastně ještě mnohem více😊

Všechny informace ke kurzu najdete v tomto článku. Jestli vás kurz láká, pak stačí jen vyplnit přihlášku a odeslat. 

A pokud se vám líbí motiv srdce, tak jeho nákres  najdete ve facebookové skupině Quiltování, patchwork a jiné textilní tvoření








Krásný den všem

Jana

3 komentáře: