Translate

pondělí 18. února 2013

Soutěžní

Jestli ve vás název vyvolal představu, že se bude o něco soutěžit, tak to jste vedle. Já jsem se rozhodla soutěžit.
V loňském roce jsem se zúčastnila kurzu Mohendžodáro - tantra jóga pro ženy, který se konal v meditačním centru v Lažánkách u Veverské Bitýšky. Bylo to velmi zajímavých 5 dní, kde jsme absolvovaly různé druhy meditací, rituálů a cvičení. Rozhodně na to nezapomenu. Kdyby někoho z vás tato informace zaujala, více se dočtete zde: http://www.mohendzodaro.cz/. Já se musím přiznat, že první stupeň byl pro mě dostačující a dalších už jsem se nezúčastnila.
Díky účasti na kurzu jsem se ale dostala do databáze centra a byla jsem tak jednou z oslovených, když vyhlásili soutěž o vytvoření propagačních předmětů pro Mohendžodáro. Podmínkou bylo umístění loga a/nebo předměty v barvách loga. Jinak bylo zadání zcela volné a každý se mohl rozhodnout podle své volby, co vytvoří a v jaké hodnotě.
Já jsem se rozhodla pro materiál, který je mi blízký, a tím je samozřejmě textil. Nevynechala jsem ani jeho barvení, k němu jsem přidala šití a výsledkem byla šála a kabelka. Navíc jsem se ale rozhodla, že konečně vezmu do rukou štětec, na který se už tak dlouho chystám, a barvy a vznikla třetí věc, malované tričko. Výsledek můžete posoudit sami.

Základem pro kabelku byla bílá látka. Tu jsem nabarvila červenou, oranžovou a žlutou barvou, spojila s vatelínem a podkladovou látkou a ozdobně prošila. Z takto zhotoveného základu jsem pak ušila kabelku. Tady je:




Šála je z viskózy, kterou mám ráda, protože je to velmi příjemný materiál na tělo a při velikosti dva metry na 75 cm už se dá použít různými způsoby. Je v barvách o něco jemnějších, než je kabelka a tričko. A díky třem použitým barvám si můžete zvolit, která je pro vás v ten moment nejzajímavější a šálu uvázat tak, že bude dominantní jedna z nich.




No a nakonec tričko. Základ jsem ponechala bílý a na něj pouzžila, jak jinak, opět žlutou, oranžovou a červenou. K nim jsem přidala zlatou a pro trochu lesku a třpytu krystaly Swarovski v ohnivé barvě. Na fotce to moc nevynikne, ale na světle (i umělém) se pěkně blýskají. Podle mého názoru malbu pěkně oživily a ozvláštnily.



Ještě společná fotka, aby bylo vidět, jak jim to pěkně ladí pospolu.



A teď už budu jen doufat a věřit, že se má práce bude líbit a třeba uspěju. Když mi budete držet pěsti, možná mi to trochu pomůže. Děkuji.

Hezký večer.
Jana

8 komentářů:

  1. Janka toto je neskutočný skvost, si absolútny profik. Obdivujem Ťa, všetko čo chytíš do ruk je dotiahnuté až do detailu na jednotku, proste spičková prácička. Pozdravujem a prajem krásny večer.

    OdpovědětVymazat
  2. Jani, držím palečky ... je to krásná práce .. ladí a kabeluška mne nadchla propracovaností ;-) tfuj tfuj ju

    OdpovědětVymazat
  3. To je překrásné!!!!!!!!!!!!!

    OdpovědětVymazat
  4. Boha jeho, totok je ale nádhera, i když moc oranžovou nemusím;-D. Tak říkáš tantra jóga;-D? O ni jsem huž několikrát zvažovala. Cvičím klasickou jógu 9let a tam mě to táhne taky moc;o). Hele a tak mě napadlo, pořádám ženský víkend (joga, spontánní tance, partnerské masáže, výšlap na KS no a samozřejmě také čmanění) na Návrší pod Kralickým Sněžníkem, nechceš se přidat;=)?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Míšo, děkuji za návštěvu, za pochvaly i za pozvání. Už jsem se na to koukala, vypadá to zajímavě, ale teď to moc nevidím. Snad příště. A moc děkuju.

      Vymazat
  5. Je to naozaj krásne a tá kabelka je super, krásna farba :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mockrát děkuji, od někoho, kdo se zabývá speciálně kabelkami potěší pochvala o to víc.

      Vymazat