Translate

pátek 17. června 2016

Sada polštářů

Na přání jsem vyráběla sadu polštářů na šedou sedačku. Velikost je 50 x 50 cm, všechny jsou z mých ručně barvených látek a samozřejmě quiltované. Quiltování je tón v tónu, tak na fotkách občas není úplně vidět.
Sedačka je velká, tak jsme zjistily (my dvě ženy), že 4 polštáře jsou málo a ve výrobě mám proto ještě další dva. V tento moment výroba vypadá tak, že se ve vandlíku barví dvě látky. Citrónově žlutá a světlá modrozelená. Sama jsem zvědavá, jak to bude dohromady všechno pasovat. Ale věřím, že ano.

Dala jsem sem více fotek, hlavně ve vzájemných kombinacích, aby bylo pěkně vidět, jak spolu polštáře ladí. Nikdy mě snad nepřestane bavit dávat k sobě různé barvy a sledovat, jak se jim vedle sebe líbí, jak i neočekávané kombinace mohou dobře vypadat a jak hloupá jsou některá přesvědčení, třeba že zelená a modrá je pro blázna dobrá. Přitom zrovna tyto dvě barvy ve správných odstínech k sobě jdou účasně.














Hezký den.
Jana

1 komentář: