Translate

úterý 5. prosince 2017

Zase to kamení

Už jsem vám v jednom článku ukazovala dvě taštičky prošité vzorem, který připomíná kamení. Tento vzor se mi moc líbí a ještě ho u mě určitě mnohokrát potkáte. A co se mi na něm vlastně tak líbí? Líbí se mi jeho možnosti. Můžu tento vzor použít třeba stokrát a troufám si tvrdit, že pokaždé bude výsledek jiný. Může být jednobarevný podklad nebo třeba batikovaný, batika může být jen z barev tón v tónu a nebo z více různých barev, nitě můžou být pokaždé jiné - jednou kontrastní, jednou tón v tónu, prostě možností je opravdu velké množství. A mě baví zjišťovat, co se stane, když použiju světlejší barvu na prošívání, když použiju tmavší, která část se zvýrazní, prostě mě baví hrát si. Ale to už jsem tu psala. Celá moje práce je ve skutečnosti hra s barvami a vzory. Není to nádherné? Mně to nádherné připadá. A pokaždé se koukám s radostí na výsledek, který mi vznikl pod rukama. Stejně tak jsem se dívala i tentokrát. Látky jsem už měla nějakou dobu proquiltované, jejich fotky jsem vám už ukazovala na své facebookové stránce, a teď se mi podařilo z nich ušít taštičky, které vidíte zde.

Fialová je spíše tón v tónu a ta druhá naopak. Pro každého něco. Tedy pravda, pro milovníky béžové a hnědé to moc není. Ale třeba i pro ty časem něco vytvořím. A tyto dvě taštičky najdete u mě v obchodě na Fleru.










Hezký večer
Jana

2 komentáře: