Translate

středa 29. srpna 2018

Pásek ve stylu Divokého západu

Jak tak koukám, už téměř měsíc (bez jednoho dne) jsem zde neuveřejnila žádný příspěvek. Dříve bych asi něco rychle vyrobila, abych mohla něco uveřejnit, protože bych si myslela, že ztratím čtenáře, nebo že bych měla něco napsat a ukázat, neb se to ode mě očekává. Za ty roky, co píšu blog, jsem ale prošla změnou nejen ve své tvorbě, ale i ve svém myšlení. Uvědomila jsem si, že nejdůležitější je to, co cítím já. Když nemám chuť nic psát a tvořit, tak se do toho nebudu nutit, protože ze mě stejně nic pořádného nevypadne. A ani měsíční pauza neodradí ty, pro které je moje práce zajímavá. Takže jsem si v této oblasti udělala měsíc volno, ale úplně jsem nezahálela. Za prvé jsem připravovala materiály pro první číslo svého občasníku, který chci vypustit do světa (v elektronické podobě) a za druhé jsem přece jen něco tvořila, a to do flérového klubu Nestejní.

Zadání znělo "Zlatá horečka na Divokém západě". Vytvořit cokoliv na toto téma, vyfotit výrobek tak, aby evokoval právě Divoký západ. Suché pláně, koně, zapadající slunce a podobné věci.

Nějaká taštička mi pro toto téma nepřišla úplně vhodná, ale napadlo mě, že bych konečně udělala pásek, který už v hlavě nějakou dobu nosím. Za základ jsem zvolila hnědou látku, kterou jsem doplnila modrým quiltováním a modrými vázačkami. Látky jsou samozřejmě vlastnoručně barvené.

Délka zdobené části je 75 cm, šířka 7 cm, délka vázaček pak 67 cm a šířka 5 cm. Kdo má štíhlý pas, bude mít konce quiltované části blíže u sebe, kdo má pas o něco širší, bude mít mezi nimi větší mezeru. Je možné ho nosit tak, jak vidíte na fotce, anebo níže na bocích s úvazem na boku a visícími vázačkami, což bych já preferovala a i ukázala, kdyby všechny fotky s touto variantou nebyly rozmazané. A znovu se oblékat a fotit se mi už nechtělo, tak budete muset vzít za vděk tím, co je k dispozici.

Kdyby někoho pásek natolik okouzlil, že by zatoužil stát se jeho vlastníkem, tak je možné jej zakoupit v mém obchodě na Fleru.

A málem jsem zapomněla vás pozvat k nahlédnutí do blogu, kde najdete všechny fotky a výrobky vytvořené na dané téma. Stojí to za to, tak se určitě zastavte a hlasujte pro pět podle vás nejlepších.





 Následující tři fotky už tu nejsou kvůli estetice ale kvůli tomu, abyste si dovedli představit, jak pásek vypadá na těle a také celý.




Přeji všem krásný večer
Jana

1 komentář: