Translate

pátek 26. dubna 2019

Polštáře - v barvách hortenzií a v hnědých tónech

Poslední vzor, který jsem vám natáčela na video, se mi fakt líbí. Nejen kvůli tomu, jak vypadá, ale i kvůli tomu, jak se krásně quiltuje. Nemusíte se držet nějaké pravidelnosti, křivky si vedete tak, jak se vám zrovna podaří je zvlnit, prostě krásná volnost a svoboda a k tomu navíc parádní výsledek. Proto jsem ho nemohla odložit a musela jsem ho využít znovu.
Prošívání vzoru nití ve stejné barvě, jako je podklad, si můžete prohlédnout na tomto nástěnném quiltu.
Na svou FB stránku (odkaz najdete vpravo nahoře) jsem dávala fotku quiltování černou nití na bílém podkladu a bílou na bílém. Taky to vypadalo dobře.
A teď jsem u další varianty. Černou na barevném podkladu a pak barevnost tón v tónu. Všechno má něco do sebe a každý si určitě najde svého favorita. Za mě je to černý quilt na barevném podkladu. na obou polštářcích.
Jak je u mě zvykem všechno je ručně barvené. Tentokrát několika různými způsoby. Jedním z nich jsou reaktivní barvy, což se můžete naučit na kurzu barvení látek (aktuálně vypsaná místa a termíny najdete zde) a když budete chtít, tak vám na kurzu prozradím i ten další způsob, který jsem použila :-)















Hezký den
Jana

2 komentáře:

  1. Ten quiltovací vzor je úžasný ... hlavne v čiernej sa mi páči, keď viac vynikne. Jani, fantastická práca, tlieskam odušu !!! ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Parádní kousky, fialkovo - žlutý, tmavá na prošití, senzační, moc se povedly.

    OdpovědětVymazat