Translate

pátek 30. srpna 2019

Prostírání z občasníku Léto 2019

Jsem tu s dalším článkem o tom, co najdete v mém občasníku Léto 2019. Obsah celého občasníku najdete v tomto článku a občasník je možné zakoupit zde.

Pro ty, kdo neví, o čem mluvím, je to e-časopis v PDF formátu s podrobnými fotonávody.

Tentokrát se chci věnovat prostírání. Je v celku jednoduché na ušití, i když je potřeba dávat si na pár věcí pozor, ale je náročnější na vaši trpělivost při vytváření vzoru.

Nákres vzoru, který jsem použila já, najdete v občasníku, můžete si ale navrhnout svůj vlastní vzor anebo si vytáhnout nějaký vzor třeba z křížkových výšivek.
Opět tedy nejste omezeni pouze na to, co najdete v občasníku, ale můžete to vzít jako základ, nápad, možnost a tu rozvíjet svým vlastním směrem. To je vlastně i mým cílem. Ukázat vám možnosti. Jeden vzor a jak ho obměňovat. Krásně jste to mohli vidět v minulém občasníku, kde jsem vám ukazovala možnosti, jak využít jeden vzor v různých obměnách. Jednou jako aplikaci, podruhé jako quiltovaný vzor, potřetí jako malovaný vzor. Prostě různé možnosti, abyste si vybrali to, co se vám líbí nejvíce, co je vašemu srdci nejbližší.
Možná, že je pro mě důležitější vám ukázat různé možnosti, kudy se ubírat, než vás naučit jednu věc. A nejspíš to i přesně ukazuje, jak běží mé myšlenky, má kreativita, která mi hned nabídne několik možností, jak nápad zpracovat a mě to nutí se s vámi o ně podělit. I na kurzech mám často pocit, že jsem vám neukázala všechno, co by šlo se vzorem udělat, jaké skýtá možnosti, ale už jsem přišla na to, že to nejde, protože bych vás zahltila. Nejdříve je třeba se naučit základ a teprve ten je pak možné rozvíjet.
Takže i toto prostírání berte jako základ pro rozvíjení vašich vlastních nápadů. Můžete třeba použít horní vrstvu na celou plochu a vytvořit si více místa na váš vzor. Anebo můžete obrátit barevnost - spodní stranu světlou a horní tmavou. Je to na vás.




Krásný den všem
Jana

Žádné komentáře:

Okomentovat