Translate

čtvrtek 30. prosince 2021

Co všechno jsem barvila při chystání kurzu barvení látek

 Tento rok v létě jsem vypsala online kurz barvení látek. Pro kurz jsem nabarvila spoustu různých látek a ještě jsem se vůbec nedostala k tomu, abych vám je ukázala. Kurz je stále otevřený, takže se do něj můžete přihlásit, ale už jen do konce letošního roku, tj. do půlnoci 31. 12. 2021. Pak přihlášky uzavírám. Všechny informace týkající se kurzu včetně přihlášky jsou v tomto článku

A to stejné platí i pro kurz šití sedáků a strojových aplikací informace o něm najdete zde a zde

Po uvedeném datu už nebude přístupné přihlašování do kurzu, ale kurz bude samozřejmě k dispozici všem přihlášeným účastníkům v FB skupině. Můžete sledovat videa, kterých jsou tam hodiny a tvořit podle nic v čase, kdy to pro vás bude vyhovující. 

A co se týká kurzu barvení látek, tak ještě zdůrazním, že se jedná o barvení látek reaktivními barvami. V kurzu se naučíte postupy, jak si látky barvit, jak získávat různé barvy a odstíny a také jak získat třeba různé vzorované látky. 

A teď už fotky látek, které jsem pro kurz barvila. Nejedná se samozřejmě o všechno, barvila jsem toho více a navíc se jedná jen o barvení, na kterém jsem vysvětlovala techniku a možnosti. Stejným způsobem si pak můžete nabarvit stovky dalších barev. A to je docela dobrý, ne? 






















Přeji všem krásný den

Jana


Žádné komentáře:

Okomentovat