Translate

čtvrtek 2. prosince 2021

Sedáky, co vypadají jako pařez

 V tomto roce jsem udělala 3 on-line kurzy. Kurz volného quiltování zrovna skončil a další bude možná příští rok. Stále ale zůstávají otevřené předcházející dva kurzy, a to Kurz šití sedáků a strojových aplikací a Kurz barvení látek. 

V kurzech najdete mnoho hodin videí s podrobnými návody a u sedáků kromě obecného výkladu také šablony a podrobný postup na 9 sedáků s aplikacemi. Tyto dva kurzy zůstávají otevřené do konce prosince. Na Silvestra je o půlnoci zavírám. 

Máte-li zájem o některý z těchto dvou kurzů, můžete se tedy ještě teď v prosinci přihlásit. Nebo si můžete říci o dárkový poukaz jako dárek pod stromeček. Myslím, že spoustě z nás by takový dárek udělal radost. Zde najdete potřebné informace ke kurzům  ►►KURZY◄◄

Tyto sedáky, které vám dnes chci ukázat, jsem vymýšlela právě pro kurz šití sedáků. 

Dostávám občas otázku, kde beru inspiraci na svoje výrobky. Tak jsem vám sem doprostřed přidala fotku, která mě k návrhu těchto sedáků inspirovala. Nehledejte tam ani pařez ani nic podobného, protože to tam nenajdete. Jde o pocity, které jsem z fotky měla a o barevnost. V poslední době se mi kombinace hnědá s šedou nějak zalíbila :) 


Sedáky na první pohled vypadají stejně, ale nenechte se mýlit. Podívejte se lépe. Už vidíte ten rozdíl? Ano, barvy jsou převrácené. To, co je vlevo šedé je vpravo hnědé a naopak. Také paspulky jsou na každém sedáku jiné a zadní strana včetně barvy prošití. 


A tady ještě jedna fotka obou sedáků. 


Jak už jsem psala výše, přesnou šablonu i návod na ušití těchto sedáků najdete v kurzu, stejně jako obecný postup šití sedáků (takže si můžete ušít svůj, jaký budete chtít) a postup šití strojových aplikací a trapunta. 

A jestli jste zvědaví, jaké sedáky se tam ještě můžete naučit šít, tak jsou to tyto. Všechny s podrobným návodem a nákresy k vytištění ve formátu PDF ve skutečné velikosti. A vidíte to duhové zbarvení u sedáku uprostřed ve spodní řadě? Tak i to vás v kurzu naučím :) Je tam toho prostě spousta.  Pod fotkou si můžete přečíst i recenzi na kurz a na mé facebookové stránce v sekci Hodnocení se můžete podívat na další recenze. Zde je odkaz FB stránka 




A jestli jste dočetli až sem, tak vám sem za odměnu vkládám ještě odkaz na video, kde se můžete podívat, jak se quiltuje vzor na zadní straně sedáků. 

Jestli vás videa či jiné věci ode mě zajímají, je vám k dispozici skupina na Facebooku s názvem Quiltování, patchwork a jiné textilní tvoření. Pár posledních videí je už jen v této skupině, protože se mi moc nelíbí přístup YouTube. Ačkoliv nemám z kanálu jakékoliv příjmy, i tak mi tam nasazuje reklamu, což mi celkem vadí. Tak zatím dávám videa a třeba i nějaké návody do skupiny. Skupina je zde Quiltování, patchwork a jiné textilní tvoření

A teď ještě to video a je to pro dnes ode mě vše :) 


Krásný den všem

Jana

Žádné komentáře:

Okomentovat