Translate

pondělí 11. července 2022

Můj nový web

Drazí, 

už je to téměř 10 let, co píšu tento blog. Uveřejnila jsem tu 351 článků a spoustu svých výrobků. Kdybyste šli od počátku, kdy jsem blog začala psát, mohli byste sledovat můj vývoj. Od počátečních nesmělých kroků až do současnosti, kdy už se tato práce skutečně stala mou profesí. A přesně to je ten důvod, proč už bylo na čase si vytvořit vlastní web. Takový, který si můžu upravit podle sebe, kde může být vše přehlednější, pružnější, prostě takové, jaké to já potřebuju. A já to potřebuju takové, abyste se ve všech informacích dobře orientovali a aby se vám u mě líbilo. 


Nadále mě najdete na stránce janadohnalova.cz. 

Jak vidíte, nic složitého, stačí jen do adresního řádku zadat mé jméno s koncovkou cz a jste tam :) 

Při vyhledávání se bude stále ještě nějakou dobu objevovat hlavně tento blog, ale i to se časem změní, až bude na stránce více aktivity. 

Na webu najdete také blog, kam budu nadále vkládat své příspěvky. Časem tam najdete i návody odsud z blogu, které jsou nejpopulárnější, a to návod na lemování a šití taštičky. Ale to postupně, jak čas dovolí. 

Tento blog vám zde zůstane k dispozici dokud jeho provozovatel dovolí, vše nové od července 2022 už ale hledejte na webu. 


Tudy na web


Přeji všem krásný den a těším se na vás v mém novém, virtuálním domově.

Jana


2 komentáře:

  1. Jani blahoželám, nech sa novému webu darí ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Your post was fantastic! Your ideas are intriguing. Keep up the good work and write more!

    OdpovědětVymazat