Translate

pondělí 6. ledna 2014

Další kabelka a oválky od Pat Bravo

Už jsem možná někde psala, že jsem se zamilovala do oválků od Pat Bravo. Pro neznalé je to designérka, která navrhuje látky pro Art Gallery. Jejich látky jsou skvělé na omak, lehce lesklé a odolnější, než klasická bavlna na patchwork. Kvalita všech látek (alespoň to byly všechny, se kterými jsem se setkala) je skvělá, ale co do vzhledu u mě prostě zvítězily oválky, tedy kolekce Oval elements. Je to doplňkový vzor, který ráda používám jako vzor hlavní. A moc se mi líbí, že tuto látku je možné koupit v různých barvách. Stejně tak v různýc barvách dostanete i kolekci Nature elements, kterou pravidelně používám na doplnění oválků.

Byla jsem proto ráda, když si zákaznice na kabelku vybrala právě oválky a volbu doplňkové látky nechala na mě. Chvíli jsem přemýšlela, protože možností je spousta, vždycky si ale vyberu tu, která mě nejvíce chytne za srdce. Je to osvědčený způsob. Když udělám něco, o čem nejsem na 100 % přesvědčená, většinou to není úplně ono. Ale když se kouknu a cítím, že jinak to nejde a už odmítám hledat další možnosti, pak je většinou výsledek zaručený a zákazníci spokojení, i když to neodpovídá jejich původní představě. A právě takovým způsobem padla volba na žlutooranžovou látku z kolekce Floral elements.

Kdybyste měli zájem o tyto látky a nevěděli, kde je sehnat, koukněte sem:http://www.hawthornethreads.com/fabric/designer/patricia_bravo.

A teď už ta kabelka. Vycházela jsem z kabelky Emy od Bellet, ale přizpůsobila jsem si její tvar tak, aby se do ní vešel formát A4. Já jsem s výsledkem spokojená a jak jsem slyšela, tak obdarovaná taky. Tak doufám, že bude dlouho sloužit.






Děkuji za návštěvu a přeji hezké dny.
Jana

3 komentáře:

  1. oválky sú fakt nadčasové - krásne aj ako hlavná aj ako doplnková látka - aj kabelka je z nich super a tá ombuinácia so žltou - pecka! veím, že sa bude páčiť !!

    OdpovědětVymazat
  2. Jani, nádherná, dokonalá kabelka, precizní práce (jinak to u tebe ani nebývá!). Taky se mi oválky líbí a ještě víc snad právě Nature elements, takže tvá kombinace je perfektní!

    OdpovědětVymazat
  3. Holky, děkuju moc! Já jsem s ní byla spokojená, ale určitě znáte ten pocit, kdy víte, že jste udělaly to nejlepší, ale netušíte, co na to řekne druhá strana. Ten, kdo si to objednal. Je to vždycky takový okamžik napětí. Takže jsem moc ráda, že se líbila, a že se taky líbí vám. Děkuji.

    OdpovědětVymazat