Translate

čtvrtek 16. ledna 2014

Prošívání a malba na textil

Část vánočních prázdnin jsem trávila u svých rodičů, a protože nás tam byla hromada, nebylo by kam postavit šicí stroj. A ani se mi ho vlastně nechtělo s sebou tahat. Věděla jsem ale, že potřebuji něco, co budu moct dělat. Asi by mi jinak připadalo těch několik dní nevyužitých. Doma jsem si proto dopředu proquiltovala 2 sendviče na polštářky a s sebou pak vzala už jen štětce a barvy.

Jedná se o dost zdlouhavou práci, vymalovat jednotlivá kolečka, ale mě to fakt baví. Takže o činnost na dva dny bylo postaráno. Doma jsem pak dobarvila látky, které se hodily k použitým barvám a tady je výsledek.

Jeden v černo - stříbrné barevnosti, doplněný komerčně barvenou černou bavlnou a ručně barvenou světle šedou bavlnou.



A druhý ve stříbrno - žluté kombinaci, s trochu jiným prošitím, doplněný ručně barvenou světle šedou a žlutou bavlnou.



A oba se na zadní straně zavazují na 3 mašličky.

Děkuji za zastavení a třeba jsem vám poskytla inspiraci pro vaše tvoření.
Hezký večer.
Jana

3 komentáře: