Translate

neděle 19. ledna 2014

Zelená, modrá a jsou z toho další sedáky

Zase jsem jednou neodolala mé oblíbené kombinaci barev. Temně modré a jarní zelené. Moc se mi líbí a už jsem ji použila na polštářky, které najdete tady. Tak jsem opět obarvila další látky a vrhla se do šití.

Světle zelenou nit na prošívání, takovou, aby ladila s barvou látky, nebylo úplně jednoduché sehnat. Má ji v nabídce Gütterman, ale v mém okolí se tato značka přestala vyskytovat a přes net se mi nechtělo ji objednávat. Nakonec jsem vybrala značku Mettler - Seralon a musím říct, že se s ní prošívalo výborně. To se moc nedá říct o klasických PES nitích. Opravdu je dobré zvolit kvalitnější nit, protože je škoda, když člověk několik hodin prošívá a pak to není ono jen kvůli nehezkým nitím.

Sedáky jsou opět na zip, výplň tvoří polystyrenové kuličky (mám je ráda, protože jsou lehounké a i moje dcera zvládá manipulaci se sedákem úplně jednoduše) v samostatném obalu. Prošívám horní i spodní stranu, takže sedáky jsou oboustranné. Nezáleží na tom, kterou stranou je položíte na zem, vždy je to správně. Jako výztuhu používám termolín a na boky pak pevnější plátno. A teď už fotky.






Díky za návštěvu a hezký večer.
Jana

3 komentáře:

  1. Taková nádhera!!!! Prohlížím si je už poněkolikáté ;) Krásně prošíváš.

    OdpovědětVymazat
  2. Holky, moc děkuju. Právě to prošívání mě ta tom baví nejvíc!

    OdpovědětVymazat